Firma H&M ogłosiła, że wzbogaciła swoją ofertę o produkty kosmetyczne. Linia kosmetyków trafi do sklepów jesienią bieżącego roku, będzie składała się z akcesoriów do makijażu, a także kosmetyków do pielęgnacji włosów, ciała i urody. Ten krok związany jest ze stale poszerzająca się ofertą produktów kosmetycznych marki, a także zwiększającą się rolą makijażu przy tworzeniu sezonowych kolekcji. Produkty będą dostępne w ponad 900 sklepach na całym świecie oraz w internecie.
W sklepach marki pojawią się nowe, dedykowane strefy urody, w których
klienci samodzielnie będą mogli eksperymentować produktami z oferty.
-
Jesteśmy
bardzo podekscytowani, że mamy w ofercie H&M dział urody. To
szansa by być twórczym, kreatywnym i bawić się kolorami - mówi Sara Wallander, projektantka konceptu w dziale H&M Beauty.
W
ofercie znajdzie się ponad 700 produktów do makijażu, wraz z sezonowymi
okazjami i limitowaną edycją nowych kolorowych kolekcji. Linia, która
zastąpi istniejące produkty kosmetyczne w H&M, będzie miała również
dwie specjalne kategorie w kolekcji.
Tagi: