Wyniki ze sprzedaży Grupy H&M podczas pierwszych sześciu miesięcy bieżącego roku finansowego, tj. od 1 grudnia 2014 r. do 31 maja 2015 r., wyłączając VAT, wzrosły o 23% w porównaniu do analogicznego okresu sprzed roku. Wzrost w walutach lokalnych wyniósł 12%.
W marcu i w kwietniu H&M uruchomił sklepy internetowe w kolejnych krajach, wśród nich znalazła się także Polska. Ze sprzedaży online od II kwartału br. mogą korzystać także klienci w Portugalii, Rumunii, Czechach, Bułgarii, Słowacji, Węgrzech oraz Belgii. Wraz z planowanym otwarciem e-sklepu na jesień w Szwajcarii, H&M będzie dysponował 22 platformami sprzedaży online na świecie.
Równocześnie z rozwojem segmentu e-commerce, H&M zamierza kontynuować ekspansję zagraniczną w tradycyjnym kanale sprzedaży. Firma realizuje ambitny tegoroczny plan otwarcia 400 sklepów i zapowiada uruchomienie nowych salonów w drugiej połowie roku w Indiach oraz w Południowej Afryce.
Tagi: