Jula, szwedzka sieć multimarketów, od ponad dwóch lat zdobywa sympatię klientów w Polsce. Kupujący i gremia branżowe docenili markę, przyznając jej wyróżnienie - Gwiazda Jakości Obsługi 2014.
- To prestiżowe wyróżnienie i wielki powód do satysfakcji dla wszystkich pracowników Jula w Polsce. Ogromnie nas cieszy, że wymagający polscy klienci docenili nasze starania w zapewnianiu najwyższej jakości obsługi i bardzo dziękujemy tym wszystkim, którzy odwiedzają nasze sklepy. Chciałbym jednocześnie zapewnić, że traktujemy to wyróżnienie jako zobowiązanie do nieustannego podnoszenia poziomu naszych relacji z klientami. W Jula nie tylko mówimy o jakości obsługi, my idziemy dalej i sprawiamy, że każdy kto przekroczy próg naszego sklepu czuje się jak nasz dobry znajomy. Dla nas istotnie ‘klient jest wszystkim’. Ta dewiza leży u podstaw szkolenia wszystkich pracowników, bo to oni są następnie jej najlepszymi ambasadorami. Fakt, że zostało to w tak krótkim czasie dostrzeżone przez rynek jest dla nas prawdziwym powodem do dumy - powiedział Daniel Adamiuk zarządzający firmą Jula w Polsce.
Tagi: