Grzegorz Skotarek, założyciel Focus Agency Sp. z o.o. wzbogacił grono specjalistów i opiniodawców wypowiadających się na temat rozwoju i funkcjonowania branży retail w kolejnych wydaniach Magazynu Galerie Handlowe.
Grzegorz Skotarek doświadczenie biznesowe zdobywał realizując projekty dla największych agencji marketingowych i ich klientów. Karierę zawodową zaczynał jako projektant ospoilerowania dla samochodów egzotycznych na rynek arabski, a następnie jako grafik w agencji PR’owej. Wieloletnie doświadczenie w branży pozwoliło mu spełnić marzenie o własnej agencji marketingowej i w marcu 2017 r. założył razem z Krystianem Nowakowskim Focus Agency. Swój zespół budują razem w oparciu o więź między firmą a osobą w niej pracującą, co skutkuje większym zaangażowaniem i mniejszą skłonnością do poszukiwań nowych wyzwań zawodowych. Prywatnie miłośnik rajdów samochodowych, w których regularnie stara się brać udział.