W styczniu 2017 r. Grupa Kapitałowa MONNARI TRADE S.A. odnotowała wzrost przychodów ze sprzedaży towarów do poziomu 19,8 mln zł, co stanowi wzrost o 6,45 %, z osiągniętych 18,6 mln zł w styczniu 2016 r.
Powierzchnia handlowa Grupy Kapitałowej na 31.01. b.r. wyniosła 30,8 tys. m kw. vs. 27,0 tys. m kw. na koniec stycznia 2016 r. co stanowi wzrost o 14 %. Na koniec bieżącego okresu Grupa MONNARI posiadała 159 salonów, a na koniec stycznia 2016 r. pracowało - 148 salonów.
W ciągu stycznia b.r., z uwagi na wygaśnięcie umów, zostały zamknięte 4 salony. Trzy z powyższych salonów będą powiększone i uruchomione w lutym i marcu b.r.
Początek roku to okres wyprzedaży towaru, co bezpośrednio wpływa na poziom całkowitej wartości przychodów. Warto podkreślić, że sprzedaż w ujęciu ilości sztuk wzrosła proporcjonalnie do wzrostu powierzchni. W opinii zarządu, na poziom sprzedaży ma też wpływ dłuższy okres dojrzewania nowych miejsc sprzedażowych – powyżej roku.
W kolejnych okresach, Zarząd Spółki planuje kontynuować realizowaną strategię rozwoju w oparciu o markę Monnari, skierowaną do kobiet +30 ceniących sobie elegancję połączoną z modowym smakiem, której kolekcje są sprzedawane na terenie Polski w salonach zlokalizowanych w centrach handlowych. W bieżącym roku, planowane jest zwiększenie powierzchni handlowej, w zależności od sytuacji rynkowej, od 5% do 10 % obecnie posiadanej powierzchni.