W kwietniu sprzedaż detaliczna obuwia Gino Rossi wzrosła o 12%, do 11,7 mln zł, a odzieży Simple Creative Products o 9% w porównaniu do kwietnia ubiegłego roku i wyniosła 8,9 mln zł. Sprzedaż w całej Grupie Gino Rossi w kwietniu wyniosła 22,9 mln zł i wzrosła o 11% w ujęciu rok do roku.
Narastająco w okresie od stycznia do kwietnia 2015 r. sprzedaż detaliczna Gino Rossi wzrosła o 5%, a sprzedaż detaliczna Simple CP o 21%. Grupa Gino Rossi zanotowała łącznie sprzedaż w okresie od stycznia do kwietnia na poziomie 84,5 mln zł o 11% więcej w porównaniu do tego samego okresu roku ubiegłego.
-
Kwietniowe wyniki sprzedaży są w mojej ocenie dobre. Na wymagającym rynku mamy wzrosty sprzedaży zarówno w segmencie obuwia, jak i odzieży. Chciałbym szczególnie podkreślić dobre wyniki sprzedaży detalicznej w Simple, które pomimo wysokiej bazy porównawczej z kwietnia ubiegłego roku wzrosły o 9%. Pozytywnie odbieram także wzrosty sprzedaży w całej Grupie od początku roku. W tym okresie, między innymi, poprawiliśmy sprzedaż detaliczną odzieży Simple CP o 21%. W tym roku do naszej kolekcji wiosna-lato po raz pierwszy wprowadziliśmy linię casual i widzimy, że budzi ona duże zainteresowanie klientek. Moim zdaniem Grupa Gino Rossi będzie w tym roku rozwijała się zgodnie z założonym planem – mówi Tomasz Malicki, prezes zarządu Gino Rossi S.A.
Tagi: