W ostatnich miesiącach Gastromall podpisało umowy z Atrium Felicity w Lublinie, CH IKEA w Lublinie, CH Łacina w Poznaniu, CHR Sukcesja w Łodzi, Galerią Warmińską w Olsztynie, PH Bielany we Wrocławiu, kompleksem biurowym Alma Tower w Krakowie, kompleksem biurowym Orange Office w Krakowie oraz CH Serenada w tym samym mieście. Kolejne umowy są w ostatnich fazach negocjacji.
Z uwagi na szybki rozwój sieci poprzez franczyzę z początkiem nowego roku ruszy specjalna platforma ułatwiająca partnerom biznesowym grupy oraz franczyzobiorcom prowadzenie lokali oraz codzienne zarządzanie restauracją. Projekt ma na celu zacieśnienie współpracy pomiędzy centralą a jednostkami franczyzowymi, a także zwiększenie potencjału marki Olimp poprzez efektywne i sprawne zarządzanie.
W 2013 r. grupa wdrożyła także projekt Karta Klienta Grupy Gastromall o funkcjach karty rabatowej i pre paidowej. Regularnie kart używa ok. 25 tys. klientów.
Przyszły rok z pewnością będzie okresem obfitym w nowe otwarcia i czasem rozwoju najbardziej rozpoznawalnych marek Grupy Gastromall, tj. Olimp oraz Lovit Lodowa Manufaktura. Ponadto wdrażane będą nowe projekty multimedialne oraz akcje wizerunkowe.
Tagi: