Greenpoint - sieciowa marka odzieżowa z ofertą skierowaną do kobiet dołączyła właśnie do portfolio najemców Galerii Jurajskiej, największego centrum handlowego w Częstochowie. To już 24 polska marka odzieżowa, która zdecydowała się na salon w tej galerii. Tylko pod koniec zeszłego roku ta lista poszerzyła się m.in. o Monnari, Kubenz i 4F. Swoje salony mają także tu m.in. Vistula/Wólczanka, Simple, Tatuum, Reserved i Sinsay.
-
Od blisko roku konsekwentnie rozwijamy naszą ofertę odzieżową oraz ofertę skierowaną do kobiet, starając się przyciągnąć do Galerii Jurajskiej marki, których oczekuje tutejszy rynek. Jedną z takich marek od dawna był właśnie Greenpoint - mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej.
Nie bez znaczenia jest także fakt, że jest to polska marka - Greenpoint należy do krakowskiej spółki Fandango. -
Polskie marki przyciągają częstochowian. Najlepszym przykładem jest wprowadzenie do Galerii Jurajskiego kompletnej oferty polskiego giganta odzieżowego, czyli marki LPP. Dla centrum okazało się to sporym katalizatorem w 2014 roku - mówi Katarzyna Korpak.
Ale potencjał we współpracy dostrzega nie tylko Galeria Jurajska, także sam Greenpoint. -
Marka otwiera dziś salony tylko w atrakcyjnych lokalizacjach w galeriach i przy popularnych ulicach handlowych. Rosnąca lokalnie pozycja Galerii Jurajskiej oraz dobre wyniki, jakie osiągnęliśmy w 2014 roku okazały się być dla brandu przekonujące - mówi Katarzyna Korpak.
Przekonująca jest także oferta sklepu. Greenpoint to marka dla kobiet ceniących wygodę i uniwersalny, codzienny styl. W nowym salonie znajdziemy ubrania na co dzień m.in. bluzki, topy, spodnie, marynarki oraz dodatki m.in. paski, szale, torebki i biżuterię. Otwarcie Greenpointu to pierwsze z serii otwarć jakie zaplanowano na 2015 rok w Galerii Jurajskiej - zapowiadają przedstawiciele centrum.
Tagi: