Sieć sklepów Żabka wprowadziła nową markę własną produktów świeżych „Green go”. Nowa propozycja warzywnych sałatek to odpowiedź na zapotrzebowanie współczesnego konsumenta, który pomimo życia w pośpiechu, pragnie dobrze się odżywiać i stawia na świeże składniki.
Marka „Green go” nie tylko odpowiada na potrzeby konsumentów żyjących w ciągłym biegu, ale i doskonale wpisuje się w format convenience. Do wygodnych, łatwych i szybkich zakupów w Żabce dołączyła możliwość zakupu fit posiłków gotowych do natychmiastowego spożycia. To oferta, która wychodzi naprzeciw trendom i pokazuje, że szybkie dania mogą być także zdrowe
– podkreśla Łukasz Wołowiec, Starszy Kierownik kategorii Quick Meal Solutions Żabka Polska.
Artykuły z linii „Green Go” wyróżniają się na półce nowoczesnymi opakowaniami, które umożliwiają ich szybkie i wygodne spożycie. To m.in. shakery sałatkowe posiadające plastikowy widelczyk i zaokrąglone wieko, które umożliwia dokładne wymieszanie sałatki z dressingiem. Marka „Green Go” dostępna jest obecnie tylko w Żabkach reprezentujących nowy format sklepów, ale niewykluczone jest rozpowszechnienie tych indeksów w pozostałych punktach.
– Przed nami ogromne wyzwanie, jakim jest zmiana postrzegania produktów gotowych do spożycia jako niezdrowych i kalorycznych – komentuje odpowiedzialny za markę „Green Go” Łukasz Wołowiec. – Nasza nowa marka własna, zgodna ze światowymi trendami, udowadnia, że szybkie przekąski mogą być też zdrowe – dodaje.