Program ambasadorski, który uruchamia firma ma na celu zwiększenie świadomości GO Sport, a także - poprzez nawiązanie współpracy i wypromowanie pod znakiem GO Sport osób, których pasją jest sport - budowanie zaangażowanej społeczności, zasięgu organicznego i poszerzenie komunikacji o wiarygodne treści od użytkowników.
Założeniem akcji jest promocja hasła marki „Żyjmy Sportem”, które ma nie być jedynie pustym sloganem, ale mają stać za nim prawdziwi ludzie i ich pasje. Dzięki temu marka GO Sport będzie kojarzona zarówno z miejscem zakupów produktów sportowych, jak i ze wsparciem i motywatorem do działań.
GO Sport to francuska grupa kapitałowa, która reprezentuje dwie marki sklepów w Polsce: GO Sport oraz Courir. GO Sport jest nie tylko jednym z największych dystrybutorów artykułów sportowych, ale także liderem na rynku warszawskim.
Najważniejszym przesłaniem programu jest to, że ambasadorem może zostać każdy. GO Sport dba zarówno o osoby, które dopiero rozpoczynają przygodę ze sportem, jak i o ludzi aktywnych od dłuższego czasu.
Program to duży krok w działalności firmy - poszerzenie społeczności GO Sport o wzbudzających zaufanie mikroinfuencerów pomoże w wygenerowaniu #AmbasadorGOSport oraz w popularyzowaniu wybranych produktów, przedstawianych w naturalnym otoczeniu.