Dostępna w centralnej części FORUM (atrium) strefa ma powierzchnię ok. 1000 m kw. Wkrótce otworzą w niej swoje punkty kolejni najemcy, m.in. sieć STP Multifood (dania na wagę), restauracja serwująca dania kuchni tureckiej oraz Coffee Station. Food court przyciąga uwagę gości C.H. FORUM oryginalnym dizajnem. Koncepcja strefy, opracowana przez gliwickie biuro Zalewski Architecture Group, zakładała wprowadzenie elementów naturalnego środowiska do wnętrza budynku, poprzez oświetlenie, materiały, kolorystykę i roślinność. W projekcie uwzględniony został również konkursowy pomysł studentów Politechniki Śląskiej – koncepcja „chmury”.
Finalnym rezultatem jest nieszablonowa aranżacja miejsca, która sprawia, że zazwyczaj gwarna i tłoczna strefa restauracyjna kojarzy się z wypoczynkiem i relaksem. Sprzyjają temu specjalnie zaprojektowane elementy w kolorach naturalnego drewna i białe, np. sofy-kamienie, stylizowane drzewa, lampy, a także starannie dobrane meble oraz oświetlenie w kształcie chmur.
Za kampanię marketingową business-to-business food courtu C.H. FORUM otrzymało w 2010 r. prestiżową nagrodę ICSC (Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych) Silver Solal Award.
Sieć Mr Hamburger istnieje od 1990 roku. W jej portfolio znajduje się obecnie około 30 placówek. Pierwszy lokal uruchomiony został w Chorzowie. Właścicielem marki jest firma Pakt z krajowym kapitałem. Spółka działa głównie na terenie województw śląskiego, małopolskiego i podkarpackiego. W menu Mr Hamburgera, oprócz hamburgerów, znajdują się m.in. hod-dogi, zapiekanki, tortille, kebaby oraz specjalności ziemniaczane oraz zestawy obiadowe.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Centrum Handlowym Forum
Tagi: