Sprzedaż Grupy Gino Rossi w styczniu 2014 roku wyniosła 17,6 mln zł, w tym sprzedaż detaliczna Gino Rossi wyniosła 9,1 mln zł, a sprzedaż Simple, realizowana wyłącznie w salonach własnych i do salonów franczyzowych, wyniosła 5,9 mln zł.
-
Zanotowaliśmy bardzo solidny 27% wzrost sprzedaży detalicznej w salonach Gino Rossi w styczniu. Warto podkreślić, że dynamika styczniowej sprzedaży była znacznie wyższa od zanotowanej w grudniu ubiegłego roku. Dodatkowo nadal notujemy wzrosty ma marży procentowej realizowanej na sprzedaży w styczniu w ujęciu rok do roku. Po wynikach sprzedaży widać, że kolekcja jesień-zima Gino Rossi cieszy się dużym zainteresowaniem klientów, początki sprzedaży kolekcji wiosenno-letniej również są obiecujące – mówi Tomasz Malicki.
-
Sprzedaż Simple CP była w styczniu niższa o 13% w porównaniu rok do roku. Wartość sprzedaży w Simple CP jest zgodna z naszymi przewidywaniami i założonym planem realizacji w spółce procesu poprawy jej rentowności. Jednym z najważniejszych aspektów zmian realizowanych w części odzieżowej Grupy Gino Rossi jest poprawa jakości kolekcji oraz jakości zarządzania towarem, w tym poprawa i obniżenie poziomu zapasów w okresie wyprzedaży. Obecnie w naszych magazynach jest zdecydowanie mniej towaru z poprzednich kolekcji niż rok temu, a my koncentrujemy się na poprawie rentowności. Styczeń pokazał, że nasze działania w obszarze dbałości o marże przynoszą owoce. W salonach pojawiła się już nowa kolekcja Simple na sezon wiosna-lato, która została przygotowana przez nowy zespół projektantów. Widzimy, że jest bardzo dobrze odbierana przez klientki i sprzedaje się dużo lepiej niż nowa kolekcja w roku poprzednim. Zgodnie z prognozami lepiej zachowuje się również marża na sprzedaży, którą realizujemy na wyższym poziomie niż w roku poprzednim. Spowodowane jest to dużym udziałem w sprzedaży nowej kolekcji, w odniesieniu do całości sprzedaży oraz mniej intensywnej wyprzedaży kolekcji jesienno-zimowej – mówi Tomasz Malicki.
Tagi: