Gino Rossi SA: Wyższa sprzedaż i ekspansja na nowe rynki w 2014 r.

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-02-06 | 13:03
Grupa Gino Rossi - firma zarządzająca portfelem uznanych na polskim rynku modowym marek: Gino Rossi oraz Simple Creative Products, – prognozuje 260 mln zł przychodów ze sprzedaży i 20 mln zł EBITDA na 2014 rok. W porównaniu do prognozowanych wyników finansowych na 2013 rok, przychody ze sprzedaży w tym roku mają wzrosnąć o 14%, a zysk EBITDA o 42%.
- Założenia przyjęte do prognozy są oparte na naszym przekonaniu, że w tym roku Grupa Gino Rossi będzie rozwijała się szybciej niż w roku ubiegłym. Sprzyjać nam będą dobre nastroje wśród konsumentów oraz dalsza poprawa otoczenia makroekonomicznego. Po przeprowadzonej restrukturyzacji zadłużenia i pozyskaniu dodatkowego kapitału mamy obecnie stabilną sytuację finansową. Ponadto w założeniach na ten rok mamy plany uwolnienia dodatkowych środków zaangażowanych w kaucjach i zabezpieczeniach, które zasilą kapitał pracujący i będą miały wpływ na zwiększenie skali działalności, szczególnie w segmencie obuwia. W założeniach do prognozy na ten rok, planujemy wzrost sprzedaży obuwia Gino Rossi o 24% w porównaniu do roku ubiegłego. W prognozach zakładamy także wzrost o 8% sprzedaży odzieży marki Simple CP. Dynamikę wzrostu sprzedaży Simple CP przyjęliśmy na konserwatywnym poziomie, ponieważ priorytetem dla tej marki na ten rok jest podniesienie poziomu rentowności - mówi Tomasz Malicki, prezes zarządu Gino Rossi S.A. Mając na uwadze wpływ na prognozowane wyniki właściwego dopasowania tegorocznych kolekcji obuwia i odzieży do oczekiwań klientów i aktualnych trendów mody, sporządziliśmy prognozę finansową na podstawie zgłoszonego i szacowanego popytu na kolejce wiosna-lato 2014 oraz szacowanego popytu na kolekcje jesień-zima 2014 – dodaje Tomasz Malicki.
W założeniach prognozy wyników finansowych zarząd spółki planuje także rozwój sieci sprzedaży w 2014 roku do poziomu 79 salonów własnych i franczyzowych Gino Rossi oraz 55 salonów własnych i franczyzowych Simple.
- Otwarcia nowych sklepów będą także za granicą. Planujemy otwarcie dwóch sklepów franczyzowych na wschodzie Europy. Chcemy też otwierać sklepy franczyzowe w Czechach i na Słowacji. Pod koniec ubiegłego roku otworzyliśmy pierwszy sklep franczyzowy na Słowacji – mówi Tomasz Malicki.

Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Gino Rossi SA: Wyższa sprzedaż i ekspansja na nowe rynki w 2014 r.

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.