Grupa Gino Rossi S.A. w której skład wchodzą: marka obuwnicza Gino Rossi i odzieżowa Simple Creative Products zapowiada szerokie inwestycje w technologie mobilne i zbliżeniowe. Głównym celem nowej strategii jest przede wszystkim precyzyjne zrozumienie potrzeb klientów i dopasowanie oferty zgodnej z ich oczekiwaniami.
W planach grupy na rok 2014 znajdują się między innymi rozwój mobilnego systemu pozwalającego na integrację działań online i offline oraz wprowadzenie do salonów technologii Bluetooth Low Energy (BLE), pozwalających usprawnić obsługę programów lojalnościowych, funkcjonujących w ramach grupy oraz poprawić komunikację z klientami.
-
Inwestycje w nowoczesne technologie to przede wszystkim dowód na to, że zarówno Gino Rossi i Simple CP idą z duchem czasu. Rozwiązania, nad którymi pracujemy pozwolą dogłębniej poznać potrzeby i oczekiwania naszych klientów, ale również przede wszystkich oddać emocje, które towarzyszą nam podczas przygotowywania nowych kolekcji, a także szybko i sprawnie reagować na potrzeby produktowe - mówi Tomasz Malicki, prezes zarządu Grupy Gino Rossi S.A.
Zastosowanie technologii BLE w Gino Rossi S.A. oraz Simple Creative Products S.A., posiadających ponad 141 salonów w Polsce i 27 za granicą, jest pierwszym tak dużym projektem wykorzystującym Bluetooth Low Energy (BLE) realizowanym obecnie w kraju. Pracami po stronie grupy kierować będą Wojciech Chochołowicz (Gino Rossi S.A) oraz Tomasz Gardziewicz (Simple Creative Products S.A.).
Tagi: