Spółka Gino Rossi w segmencie obuwniczym odnotowała o 11% wyższe przychody w październiku niż w tym samym miesiącu rok temu. W 2012 r. kształtowały się one na poziomie 11,7 mln zł, podczas gdy w minionym miesiącu tego roku wyniosły aż 13 mln zł.
Zmiana nastąpiła także w okresie od stycznia do października. W tym czasie Gino Rossi odnotowało 11% wzrost przychodów w porównaniu z analogicznym okresem 2012 r. Przychody ze sprzedaży od stycznia do października 2013 r. wyniosły 105,4 mln zł.
Przychody ze sprzedaży w salonach własnych oraz franczyzowych marki Simple pozostały na tym samym poziomie, co w październiku 2012 r., kształtując się w granicach 7 mln zł. Podobna sytuacja odnosi się do okresu styczeń - październik, w którym w porównaniu do analogicznego okresu sprzed roku nie zanotowano zmian w wynikach. Tym samym przychody ze sprzedaży Simple (z wyłączeniem przychodów ze sprzedaży materiałów poddostawcom) wyniosły ok. 65 mln zł.
Tagi: