Geox, włoski producent i detalista, posiadający w ofercie obuwie oraz odzież, realizuje strategię rozwoju sieci w Polsce, zapowiadaną na początku br. Kolejne sklepy na polskim rynku mają pojawić się jesienią oraz pod koniec roku.
Nowy salon firmowy Geox zostanie otwarty we wrześniu w rozbudowywanej właśnie części Centrum Outlet Factory Ursus w Warszawie. Kolejna potwierdzona lokalizacja z czterech planowanych na 2015 rok to Galeria Sfera w Bielsku-Białej. Uruchomienie sklepu, który będzie już 5. punktem franczyzowym sieci, nastąpi pod koniec roku. Daty oraz lokalizacje pozostałych dwóch salonów, które będą działać na zasadach franczyzy, są w trakcie negocjacji.
Aktualnie sieć salonów Geox na polskim rynku liczy 12 placówek, z czego 8 to punkty własne, a 4 franczyzowe. W ofercie marki Geox znajduje się obuwie oraz odzież klasyczna i casual dla mężczyzn, kobiet oraz dzieci. Specjalizacją firmy jest zastosowanie systemu oddychającej podeszwy z dziurkami, wykonanej z gumy i kauczuka oraz specjalnej membranie przepuszczającą parę wodą z obuwia, lecz nie wpuszczającej wilgoci do środka obuwia. Połączenie technologii z eleganckim i modnym wyglądem obuwia sprawia, że firma Geox wyróżnia się spośród innych tego typu marek. Podobny system zastosowany został w kurtkach Geox, w których pod podszewką wszyte zostały specjalne kanaliki, przez które wilgoć i ciepło wydostają się wprost przez specjalną wkładkę wentylacyjną na ramionach.
Tagi: