Gemini Park: Trzy lata na tarnowskim rynku

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-09-20 | 09:04
Minęły trzy lata od momentu, kiedy próg Gemini Park Tarnów przekroczyli pierwsi klienci. Przez ten okres centrum zyskało wielu zaufanych klientów oraz na stałe wpisało się w życie miasta i regionu.
Uznanie mieszkańców Tarnowa oraz okolic skutkuje tym, że jeszcze chętniej robią tu zakupy i spędzają swój wolny czas.
Przez ten czas największe w regionie Centrum Handlowe zasłużyło na miano najpopularniejszego miejsca zakupów mieszkańców Tarnowa oraz okolic.
- Za sukcesem tarnowskiego Gemini stoi przede wszystkim odpowiedni dobór marek, bardzo dobra lokalizacja i dojazd, wygodny parking oraz fakt, że wszystkie najważniejsze artykuły klienci mogą znaleźć w jednym miejscu – mówi Zbigniew Nowak, dyrektor centrum handlowego Gemini Park Tarnów. - W naszych działaniach dążymy do stworzeniach klientom miejsca, w którym każdy w komfortowych warunkach i przyjaznej atmosferze znajdzie coś dla siebie – dodaje.
Centrum notuje stałe wzrosty odwiedzalności i obrotów najemców. Od początku działalności Gemini odwiedziło ponad 14 mln 380 tys. klientów, a w samym 2013 r. do Centrum przyszło już blisko 4.000.000 kupujących. W porównaniu z tym samym okresem w roku ubiegłym, Gemini zanotowało wzrost o ponad 27% więcej klientów, co potwierdza jego pierwszoplanową rolę w regionie.
- Cieszymy się, że aż tylu klientów nam zaufało, robiąc udane zakupy i uczestnicząc w organizowanych przez nas wydarzeniach. Mamy nadzieję, że przez kolejne lata będziemy równie aktywnie uczestniczyć w życiu mieszkańców Tarnowa i regionu – mówi Kinga Witek, dyrektor ds. marketingu i PR Gemini Park Tarnów.
Bez wątpienia Gemini jest Centrum Handlowym, w którym na brak wydarzeń nie mógł nikt narzekać. Ponad 120 imprez i eventów, popularne gwiazdy, wiele konkursów i atrakcji, których większość została utrwalona na ponad 60 filmach wideo – to tylko kilka wyników, którymi może pochwalić się Gemini Park Tarnów. Oryginalne projekty, jak choćby wyróżniona główną nagrodą prestiżowego PRCH Retail Awards akcja „Zamieszkaj w Gemini”, czy „GeminiTV” – pierwszy w Polsce koncept telewizji internetowej stworzony przez Centrum Handlowe, to kolejne elementy strategii, które warto wyróżnić.
- Od samego początku funkcjonowania Centrum ustawiliśmy poprzeczkę bardzo wysoko. Wypracowana pozycja lidera zobowiązuje do ciągłego dbania o zdobyte zaufanie klientów. Stąd też podejmujemy działania mające na celu ulepszenie oferty handlowej, a także systemu udogodnień dla klientów – mówi Zbigniew Nowak.
Dobre wyniki odwiedzalności oraz obrotów najemców sprawiły, że Inwestor rozpoczął prace koncepcyjne nad rozbudową centrum, która znacznie powiększy obiekt oraz sprowadzi nieobecne do tej pory na tarnowskim rynku popularne marki, a także pożądane przez mieszkańców poszerzenie oferty rozrywkowej.
– Przez 3 lata funkcjonowania centrum mieliśmy okazję poznać potrzeby naszych klientów i wiemy jak spełnić ich oczekiwania, dlatego obecnie przygotowujemy się do wprowadzenia nowych marek i powiększenia salonów już funkcjonujących. Jestem przekonany, że spokojna i prowadzona z rozwagą rekomercjalizacja obiektu dodatkowo wzmocni silną już pozycję Gemini Park Tarnów w regionie – dodaje Zbigniew Nowak.
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Gemini Park: Trzy lata na tarnowskim rynku

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.