Plany inwestycyjne w Tychach i w Krakowie, postępująca komercjalizacja rozbudowywanego Centrum Handlowo-Rozrywkowego Gemini Park Bielsko-Biała oraz możliwości współpracy w Gemini Park Tarnów - to najważniejsze tematy poruszane przez GREM, spółkę należącą do Gemini Holding, na międzynarodowych targach nieruchomości komercyjnych Mapic w Cannes. Efektem odbytych rozmów jest wprowadzenie nowych marek i powiększenie istniejących salonów w tarnowskim obiekcie.
Podczas listopadowych targów nieruchomości komercyjnych Mapic w Cannes, GREM zaprezentowała m.in. planowane inwestycje w Tychach i Krakowie oraz przeprowadziła rozmowy z partnerami biznesowymi na temat współpracy przy istniejących projektach: rozbudowywanego Centrum Handlowo-Rozrywkowego Gemini Park Bielsko-Biała oraz przygotowującego się do rozbudowy Gemini Park Tarnów. Tarnowski obiekt funkcjonuje od ponad trzech lat i stale notuje wzrosty wskaźników odwiedzalności i wyników sprzedaży. Tylko w ostatnich miesiącach wzrosty frekwencji klientów rok do roku sięgają nawet 30%, a wzrosty obrotów nawet 20%. Efektem przeprowadzonych rozmów jest zapowiedź powiększenia istniejących salonów należących do grupy LPP: House, Mohito, Cropp, Reserved oraz poszerzenia oferty o markę Sinsay, najnowszą propozycję sieci. Sukces Gemini Park Tarnów zadecydował również o planach powiększenia salonów obuwniczych marek: Deichmann i CCC oraz sklepu z artykułami z wyposażeniem wnętrz: Home&You. Chęć dołączenia do grona najemców obiektu przejawiła także marka odzieżowa Carry oraz popularna sieć kin.
–
Duże zainteresowanie sieci handlowych centrum Gemini Park Tarnów, jakie dostrzegliśmy na tegorocznych targach Mapic, stanowi najlepsze potwierdzenie sukcesu tego projektu. Obiekt jest bezkonkurencyjnym liderem na regionalnym rynku, a jego obecna popularność wymaga poszerzenia dotychczasowej oferty. Dlatego też jesteśmy już w trakcie pozyskiwania pozwoleń niezbędnych do rozpoczęcia rozbudowy obiektu – mówi Rafał Sonik, prezes zarządu Gemini Holding. –
Ta wdrażana przez nas inwestycja to jeden z elementów długofalowej strategii rozwoju i podnoszenia standardów Centrów Handlowych Gemini Park, które prowadzą do uzyskania ponad 100 tys. mkw. nowych powierzchni – dodaje R. Sonik.
Obecnie Gemini Park Tarnów tworzy blisko 100 sklepów oraz punktów gastronomicznych i usługowych zlokalizowanych na 42,5 tys. mkw. powierzchni najmu. Dzięki bardzo dobrej lokalizacji, doskonałej komunikacji autobusowej, sąsiedztwie największych osiedli mieszkaniowych o potencjale 40 tys. mieszkańców, obiekt zyskał największy zasięg oddziaływania w regionie – 200 tys. osób w zakresie 20 minut i stał się liderem na lokalnym rynku. Sukces Gemini Park Tarnów zadecydował o podjęciu decyzji o rozbudowie obiektu. Powiększy się przede wszystkim strefa rozrywki, pojawią się także nowe, popularne marki nieobecne dotąd w Tarnowie. Dla zmotoryzowanych klientów Gemini Park Tarnów udostępniony zostanie także nowy, powiększony parking.
Tagi: