Wysoki poziom obsługi klienta, zadbany wygląd obiektu, przyjemna atmosfera i czystość centrum, to pomimo trwającej rozbudowy jedne z największych atutów Gemini Park Bielsko-Biała.
Pomimo trwającej rozbudowy w centrum handlowo-rozrywkowym Gemini Park Bielsko-Biała, klienci bez utrudnień i niedogodności mogą robić zakupy. Ogólnopolskie badanie „Tajemniczy Klient” przeprowadzone przez międzynarodową firmę International Service Check pokazało, że nawetw trakcie prowadzonych prac budowlanych głównym atutem obiektu jest jego wygląd, panująca przyjazna atmosfera i czystość, a poziom obsługi klienta przewyższa średnią krajową.
-
Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, że klienci odwiedzający Gemini Park Bielsko-Biała bardzo dobrze oceniają wygląd centrum handlowego, czystość w toaletach i wewnątrz obiektu oraz atmosferę panującą w galerii. Gemini Park Bielsko-Biała w tych kategoriach otrzymało maksymalną liczbę punktów. Tajemniczy Klienci pozytywnie ocenili także strefę Food Court i zwrócili uwagę na dużą ofertę sklepów z różnych branż – mówi Michał Sepioło, ekspert ds. jakości usług w firmie International Service Check -
Poziom obsługi klienta w Gemini Park Bielsko-Biała oceniono na 82,4%, a zważywszy na średnią ocen w Polsce wynoszącą 78,1%, jest to dobry wynik – dodaje M. Sepioło.
Badanie „Tajemniczy Klient” przeprowadzone zostało na 60 centrach handlowych w Polsce, na przełomie kwietnia i maja 2013 r. Jego celem było zbadanie organizacji i funkcjonowania wybranych obiektów. Ocenie podlegało 5 aspektów funkcjonowania centrum handlowego, w tym: ogólny wygląd, atmosfera i organizacja obiektu, organizacja i funkcjonowanie parkingu, wygląd i poziom obsługi jednego ze sklepów w strefie zakupów, strefie gastronomicznej oraz w supermarkecie.
–
Naszym priorytetem jest, aby Gemini Park Bielsko-Biała przez cały czas trwania rozbudowy funkcjonowało sprawnie, a prace budowlane nie wpływały na komfort robienia zakupów. W tym celu zadbaliśmy o odpowiednie oznakowanie obiektu i dróg dojazdowych, zwiększyliśmy ilość służb sprzątających oraz zintensyfikowaliśmy działania komunikacyjne: m.in. banery na obiekcie informowały o rozbudowie, zmianie uległ system identyfikacji wizualnej, a informatory z mapkami przedstawiały jak poruszać się po centrum – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała. –
Wyniki badań „Tajemniczy Klient” potwierdzają, że przyjęta przez nas strategia przyniosła oczekiwane skutki – dodaje K. Brączek.
Równie wysokie wyniki w badaniu „Tajemniczy Klient” osiągnęło bliźniacze centrum Gemini Park Tarnów. Odwiedzający obiekt w Małopolsce maksymalną liczbę punktów przyznali m.in. za bardzo dobrą organizację parkingu oraz poziom utrzymania czystości.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Gemini Park Bielsko-Biała
Zobacz sklepy w Gemini Park Bielsko-Biała
Tagi: