Portal Galeriehandlowe.pl, największy branżowy serwis o rynku powierzchni handlowych w Polsce, zamknął 2013 rok rekordowymi wynikami dotyczącycmi odwiedzalności. W grudniu padła rekordowa ilość użytkowników - 523 938.
2013 rok sprzyjał umocnieniu naszej pozycji jako branżowego lidera wśród portali informujących o aktualnej działalności centrów i sieci handlowych. W minionym roku zanotowaliśmy
4 624 254 użytkowników. Grono naszych czytelników stale się poszerza dzięki różnorodności tematycznej jaką oferujemy. -
Do dziś na rynku nie pojawiło się żadne medium, które tak kompleksowo przedstawiałoby informacje branżowe - podkreśla Eliza Mrowińska, redaktor naczelna. -
Od lat jesteśmy bezkonkurencyjni jeśli chodzi o marketing centrów handlowych. Nigdzie nie można znaleźć tylu informacji o eventach i wydarzeniach w centrach handlowych, które jako jedyni publikujemy - dodaje. W 2013 roku przedstawiliśmy ponad
2500 informacji
B2C o koncertach, warsztatach, spotkaniach z gwiazdami i celebrytami, akcjach prosrzedażowych i edukacyjnych w centrach handlowych.
Portal Galeriehandlowe.pl to także rzetelne źródło informacji biznesowych. Co miesiąc publikujemy setki newsów dotyczących aktualnej działalności centrów handlowych, nowych najemców czy postępów w realizacji inwestycji handlowych. W sumie, w 2013 roku przedstawiliśmy
3 303 artykułów B2B.
Udzielono nam
233 wywiadów. W minionym roku rozmawialiśmy z kluczowymi przedstawicielami branży: właścicielami centrów handlowych, reprezentantami firm zarządzających, a także z prezesami i członkami zarządów sieci handlowych.
Portal Galeriehandlowe.pl to także zbiór informacji o promocjach i wyprzedażach organizowanych w sieciach sklepów zlokalizowanych na terenie centrów handlowych i ich kolekcjach produktów. Publikujemy również fotorelacje z wydarzeń odbywających się na terenie galerii handlowych. Różnorodność tematyczna pokategoryzowana w tematyczne moduły zapewniła w 2013 roku
7806
publikacji.
Tagi: