Cieszymy się niesłabnącym zainteresowaniem. W 2012 roku pobiliśmy rekord odwiedzalności i liczby odsłon. Zanotowaliśmy wzrost zainteresowania o 27%. Najbardziej popularni byliśmy 27 grudnia kiedy to w ciągu jednego dnia zarejestrowaliśmy 21 112 UU.
dane statystyczne: stat24
111 artykułów i 13 wywiadów
Z początkiem 2012 roku na rynku pojawił się nowy magazyn branżowy – Galeriehandlowe.pl. -
W ciągu kilku miesięcy byliśmy zmuszeni zwiększyć jego nakład dwukrotnie, co świadczy o dużym zainteresowaniu naszą publikacją – mówi Eliza Mrowińska, redaktor naczelna. -
O sukcesie czasopisma decydują trzy czynniki: rzetelność przedstawianych informacji, oryginalność publikowanych treści polegająca choćby na umieszczaniu wielu danych o działaniu zagranicznych galerii handlowych i największych marek oraz rozmowy z przedstawicielami branży, którzy odpowiadając na nasze pytania zdradzają informacje niedostępne nigdzie indziej – twierdzi. Czytelnicy magazynu mogli zapoznać się już z wywiadami z Piotrem i Pawłem Woś, członkami zarządu poznańskiej sieci supermarketów Piotr i Paweł, przyjrzeć się strategii rozwoju American Eagle Outfitters w rozmowie z Sylwią Supińską business managerem marki czy też poznać receptę na sukces Emilii Ambrożek, dyrektor operacyjną perfumerii Marrionnaud. Pozycja magazynu budowana jest również poprzez tematyczne dodatki, które na stałe wpisały się już w plan redakcyjny. Zaliczyć do nich można doroczny raport eventów w centrach handlowych (luty) oraz analizę wolnych powierzchni do wynajęcia (wrzesień).
Prawie 9 000 publikacji
Portal Galeriehandlowe.pl w ubiegłym roku odwiedziło 3 805 664 użytkowników. Promujemy istniejące centra handlowe oraz te znajdujące się dopiero w trakcie realizacji. Szczególną uwagę poświęcamy również sieciom handlowym lokalizującym swój biznes na terenie wielkopowierzchniowych obiektów handlowych. W ramach katalogów tematycznych umieszczonych na łamach portalu przedstawiamy najświeższe informacje z poszczególnych sektorów rynku. W sumie, w 2012 roku opublikowaliśmy 8 870 notatek prasowych ukazujących postępy budowy realizowanych inwestycji, dotyczących działalności obiektów handlowych oraz rozwoju sieci handlowych. Na bieżąco śledzimy wydarzenia związane z rynkiem nieruchomości komercyjnych a ścisła selekcja otrzymywanych materiałów sprawia, że przedstawiamy jedynie te informacje, których oczekuję nasi Czytelnicy.
Videoprezentacje
Niesłabnącym zainteresowaniem cieszy się nasz profil na kanale You Tube. Zamieszczane przez nas filmy zanotowały już ponad 150 000 wyświetleń. Materiały video są w całości realizowane przez ekipę Galeriehandlowe.pl. W 2012 roku wykonaliśmy około 60 filmów, stanowiących wirtualny spacer po galerii handlowej.
Facebook
Wykorzystując potencjał mediów społecznościowych prowadzimy również profil na portalu Facebook. Fanpage działa od marca 2011 r. i dedykowany jest przede wszystkim osobom polującym na okazje cenowe. W styczniu tego roku grono naszych fanów przekroczyło już 5 tys. osób, a liczba ta regularnie wzrasta. Największym zainteresowaniem wśród użytkowników profilu cieszą się konkursy, w których do wygrania są nagrody ufundowane przez sieci oraz centra handlowe. W 2012 r. uczestnicy konkursów mieli okazję wygrać m.in. bony na zakupy w sklepach Cropp oraz By dziubeka, zaproszenia VIP na urodzinowe after party Galerii Łódzkiej, a także świąteczne upominki od Marks & Spencer. Fani chętnie komentują nie tylko anegdoty związane z zakupowym szaleństwem w centrach handlowych, ale również wpisy dotyczące życia codziennego, jak np. pogody czy obchodzonych świąt.
Najwięcej fanów polubiło profil podczas konkursu „Wygraj bony podarunkowe na zakup biżuterii By Dziubeka!”, kiedy to 16 października ich grono powiększyło się aż o 87 osób. Już w kolejnych dniach pobiliśmy rekord wyświetlenia fan page’u na profilach naszych użytkowników, który 19 października wyniósł dokładnie 814 wyświetleń.
Patronat medialny
W 2012 roku objęliśmy patronatem medialnym aż 25 wydarzeń. Wśród największych przedsięwzięć kierowanych do sektora B2B można wyróżnić m.in. VIII edycję Fashion Website Awards, V Retail Marketing Forum, Spotkania Zarządców Nieruchomości Komercyjnych, Retail Vision - Forum rynku handlowego: analizy i nowe trendy, III edycję konferencji „Facility Management”, Forum Franczyzy oraz Eurobuild Awards. Ponadto na łamach portalu i magazynu promowaliśmy pierwszą polską edycję konkursu LG FashionTV Model Search a także cykl wydarzeń skierowanych do najmłodszych klientów Centrum Janki pt. Warsztaty Twórczego Rozwoju. –
Galeriehandlowe.pl chętnie obejmują patronatem medialnym wydarzenia branżowe. A prawie 4 mln użytkowników w 2012 roku zapewnia skuteczną promocję każdego wydarzenie – mówi Eliza Mrowińska, redaktor naczelna.
Wyzwania
-
W nowym roku przedstawimy Państwu nowe projekty a magazyn Galeriehandlowe.pl będzie dostarczał aktualnych informacji o rynku powierzchni handlowych nie tylko w Polsce, ale i na świecie – zapowiada Dominik Rybarczyk, wydawca. -
Nieustannie poszerzamy sieć naszych kontaktów, dzięki którym mamy zamiar przybliżać Państwu przede wszystkich sylwetki nowych sieci handlowych wkraczających na nasz rynek. Nasi dziennikarze to pasjonaci i to właśnie oni są najlepszą gwarancją różnorodności tematycznej, którą co miesiąc będziemy Państwu przedstawiać – dodaje.