Galeriehandlowe.pl: 444 000 użytkowników w 1 miesiąc

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-02-19 | 18:38
Galeriehandlowe.pl, największy portal o rynku centrów handlowych w Polsce i jedyne czasopismo branżowe dostępne m.in. w salonach Empik w całym kraju, z pełnym sukcesem zrealizował strategię działania zaplanowaną na 2012 rok. W styczniu ubiegłego roku swój debiut miał magazyn Galeriehandlowe.pl a każdy kolejny miesiąc przynosił ze sobą nowe działy tematyczne oraz ciekawe wywiady z przedstawicielami branży
Cieszymy się niesłabnącym zainteresowaniem. W 2012 roku pobiliśmy rekord odwiedzalności i liczby odsłon. Zanotowaliśmy wzrost zainteresowania o 27%. Najbardziej popularni byliśmy 27 grudnia kiedy to w ciągu jednego dnia zarejestrowaliśmy 21 112 UU.

dane statystyczne: stat24

111 artykułów i 13 wywiadów
Z początkiem 2012 roku na rynku pojawił się nowy magazyn branżowy – Galeriehandlowe.pl. - W ciągu kilku miesięcy byliśmy zmuszeni zwiększyć jego nakład dwukrotnie, co świadczy o dużym zainteresowaniu naszą publikacją – mówi Eliza Mrowińska, redaktor naczelna. - O sukcesie czasopisma decydują trzy czynniki: rzetelność przedstawianych informacji, oryginalność publikowanych treści polegająca choćby na umieszczaniu wielu danych o działaniu zagranicznych galerii handlowych i największych marek oraz rozmowy z przedstawicielami branży, którzy odpowiadając na nasze pytania zdradzają informacje niedostępne nigdzie indziej – twierdzi. Czytelnicy magazynu mogli zapoznać się już z wywiadami z Piotrem i Pawłem Woś, członkami zarządu poznańskiej sieci supermarketów Piotr i Paweł, przyjrzeć się strategii rozwoju American Eagle Outfitters w rozmowie z Sylwią Supińską business managerem marki czy też poznać receptę na sukces Emilii Ambrożek, dyrektor operacyjną perfumerii Marrionnaud. Pozycja magazynu budowana jest również poprzez tematyczne dodatki, które na stałe wpisały się już w plan redakcyjny. Zaliczyć do nich można doroczny raport eventów w centrach handlowych (luty) oraz analizę wolnych powierzchni do wynajęcia (wrzesień).
Prawie 9 000 publikacji
Portal Galeriehandlowe.pl w ubiegłym roku odwiedziło 3 805 664 użytkowników. Promujemy istniejące centra handlowe oraz te znajdujące się dopiero w trakcie realizacji. Szczególną uwagę poświęcamy również sieciom handlowym lokalizującym swój biznes na terenie wielkopowierzchniowych obiektów handlowych. W ramach katalogów tematycznych umieszczonych na łamach portalu przedstawiamy najświeższe informacje z poszczególnych sektorów rynku. W sumie, w 2012 roku opublikowaliśmy 8 870 notatek prasowych ukazujących postępy budowy realizowanych inwestycji, dotyczących działalności obiektów handlowych oraz rozwoju sieci handlowych. Na bieżąco śledzimy wydarzenia związane z rynkiem nieruchomości komercyjnych a ścisła selekcja otrzymywanych materiałów sprawia, że przedstawiamy jedynie te informacje, których oczekuję nasi Czytelnicy.


Videoprezentacje
Niesłabnącym zainteresowaniem cieszy się nasz profil na kanale You Tube. Zamieszczane przez nas filmy zanotowały już ponad 150 000 wyświetleń. Materiały video są w całości realizowane przez ekipę Galeriehandlowe.pl. W 2012 roku wykonaliśmy około 60 filmów, stanowiących wirtualny spacer po galerii handlowej.
Facebook
Wykorzystując potencjał mediów społecznościowych prowadzimy również profil na portalu Facebook. Fanpage działa od marca 2011 r. i dedykowany jest przede wszystkim osobom polującym na okazje cenowe. W styczniu tego roku grono naszych fanów przekroczyło już 5 tys. osób, a liczba ta regularnie wzrasta. Największym zainteresowaniem wśród użytkowników profilu cieszą się konkursy, w których do wygrania są nagrody ufundowane przez sieci oraz centra handlowe. W 2012 r. uczestnicy konkursów mieli okazję wygrać m.in. bony na zakupy w sklepach Cropp oraz By dziubeka, zaproszenia VIP na urodzinowe after party Galerii Łódzkiej, a także świąteczne upominki od Marks & Spencer. Fani chętnie komentują nie tylko anegdoty związane z zakupowym szaleństwem w centrach handlowych, ale również wpisy dotyczące życia codziennego, jak np. pogody czy obchodzonych świąt.
Najwięcej fanów polubiło profil podczas konkursu „Wygraj bony podarunkowe na zakup biżuterii By Dziubeka!”, kiedy to 16 października ich grono powiększyło się aż o 87 osób. Już w kolejnych dniach pobiliśmy rekord wyświetlenia fan page’u na profilach naszych użytkowników, który 19 października wyniósł dokładnie 814 wyświetleń.
Patronat medialny
W 2012 roku objęliśmy patronatem medialnym aż 25 wydarzeń. Wśród największych przedsięwzięć kierowanych do sektora B2B można wyróżnić m.in. VIII edycję Fashion Website Awards, V Retail Marketing Forum, Spotkania Zarządców Nieruchomości Komercyjnych, Retail Vision - Forum rynku handlowego: analizy i nowe trendy, III edycję konferencji „Facility Management”, Forum Franczyzy oraz Eurobuild Awards. Ponadto na łamach portalu i magazynu promowaliśmy pierwszą polską edycję konkursu LG FashionTV Model Search a także cykl wydarzeń skierowanych do najmłodszych klientów Centrum Janki pt. Warsztaty Twórczego Rozwoju. – Galeriehandlowe.pl chętnie obejmują patronatem medialnym wydarzenia branżowe. A prawie 4 mln użytkowników w 2012 roku zapewnia skuteczną promocję każdego wydarzenie – mówi Eliza Mrowińska, redaktor naczelna.
Wyzwania
- W nowym roku przedstawimy Państwu nowe projekty a magazyn Galeriehandlowe.pl będzie dostarczał aktualnych informacji o rynku powierzchni handlowych nie tylko w Polsce, ale i na świecie – zapowiada Dominik Rybarczyk, wydawca. - Nieustannie poszerzamy sieć naszych kontaktów, dzięki którym mamy zamiar przybliżać Państwu przede wszystkich sylwetki nowych sieci handlowych wkraczających na nasz rynek. Nasi dziennikarze to pasjonaci i to właśnie oni są najlepszą gwarancją różnorodności tematycznej, którą co miesiąc będziemy Państwu przedstawiać – dodaje.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2013-01-25 do 2013-03-03

Zobacz także

Galeriehandlowe.pl: 444 000 użytkowników w 1 miesiąc

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.