– Współpracujemy z wieloma organizacjami pozarządowymi, pomagając w wielu przedsięwzięciach. Zaowocowało to zaproszeniem Galerii Wisła do udziału w dwóch prestiżowych konkursach, organizowanych przez miasto Płock. Dzięki temu czujemy, że jesteśmy ważną częścią lokalnej społeczności – komentuje Magdalena Michalska, Marketing Manager Galerii Wisła.
Galeria Wisła, poza typowymi dla galerii handlowej działaniami promocyjno-handlowymi, często prowadzi akcje mające charakter edukacyjno-społeczny. Stawia sobie za cel ścisłe współdziałanie ze społecznością lokalną oraz poruszanie tematów i zagadnień ważnych dla mieszkańców Płocka.
W ubiegłym roku współpracowaliśmy z ponad 20 organizacjami i stowarzyszeniami lokalnymi, przy ponad 30 akcjach o różnorodnej tematyce. Odwiedzający Galerię Wisła mogli m.in. wziąć udział w zbiórkach charytatywnych, działaniach proekologicznych i prozdrowotnych, obejrzeć wystawy lokalnych artystów, skorzystać z bezpłatnych porad specjalistów, podziwiać niecodzienne wystawy zwierząt egzotycznych oraz brać udział w spotkaniach z lokalnymi sportowcami
– dodaje Magdalena Michalska.
Akcje w Galerii Wisła na stałe weszły do kalendarza miejskich wydarzeń. Przykładem może być Dzień Osób Niepełnosprawnych (organizowany wspólnie z Płockim Rzecznikiem Osób Niepełnosprawnych), czy akcja „Polska na niebiesko” ( organizowana wspólnie z fundacją JIM niosącą pomoc dzieciom z autyzmem).
O tym, że kierunek działania Galerii Wisła polegający na współtworzeniu miejskiej tkanki społecznej i angażowaniu się w ważne dla mieszkańców sprawy lokalne jest właściwy, świadczą dwa prestiżowe wyróżnienia: zaproszenie Galerii Wisła do kapituły przyznającej nagrodę gospodarczą Prezydenta Miasta Płocka „Przedsiębiorca Społecznie Zaangażowany” oraz do Konkursu „Godni Naśladowania”.
– To powód do wielkiej satysfakcji z naszej pracy – mówi Magdalena Michalska.