Galeria Siedlce powstała w wyniku dobudowania nowego obiektu do istniejącej dotychczas Galerii S.
– Nowy budynek całkowicie zmienia charakter galerii, czego odzwierciedleniem jest nowa nazwa podkreślająca jego wyjątkową rolę w mieście i regionie – wyjaśnia Konstanty Strus, inwestor.
– Naszym celem było stworzenie obiektu odpowiadającego charakterowi Siedlec – miastu przyjaznemu, dynamicznemu i atrakcyjnemu. Chcemy, aby Galeria Siedlce stała się wizytówką miasta i promowała je, zachęcając do odwiedzin nie tylko siedlczan, ale również mieszkańców okolicznych miejscowości oraz sąsiadów zza wschodniej granicy.
O atrakcyjności inwestycji świadczy bogata oferta handlowa, usługowa i gastronomiczna popularnych marek. W Galerii Siedlce znajdą się salony modowe: H&M (salon dwupoziomowy), C&A, Carry, New Yorker, Stradivarius, Reserved (salon dwupoziomowy), Cropp, House, Mohito, Sinsay, Bershka, Monnari, Bialcon, Vistula, Wólczanka, Ochnik, Greenpoint i inne. Obuwie i galanterię będzie można kupić w sklepach: CCC, Deichmann, Wojas, Ray Obuwie, Vanessa, Kangur czy Gianni.
– Staramy się tak konstruować ofertę, aby w Galerii Siedlce znalazły się marki unikalne na rynku siedleckim. Najpopularniejsze salony sieciowe łączymy ze sklepami najemców lokalnych, na których przeznaczyliśmy około 20% powierzchni – mówi Agnieszka Michalczewska z firmy Aspenn, która zajmuje się komercjalizacją galerii.
– Do tej pory nie było w Siedlcach tak nowoczesnego wielofunkcyjnego obiektu – dodaje Agnieszka Muż, asset manager z firmy Colliers International zarządzającej Galerią Siedlce. –
Wkomponowuje się on w dotychczasową tkankę miejską, stanowiąc jej dopełnienie. Między istniejącym, odrestaurowanym przy okazji budowy centrum, zabytkowym budynkiem banku a bryłą nowej galerii powstał wewnętrzny Plac Bankowy, który pełnić będzie rolę miejskiej przestrzeni publicznej. Tę wyjątkową rolę galerii będziemy chcieli podkreślać atrakcjami organizowanymi dla naszych klientów – począwszy od wielkiego otwarcia 29 marca.
Tagi: