Intensywne prace montażowe i wykończeniowe na terenie budowy Galerii Północnej idą w parze z rozbudową zespołu zarządzającego obiektem. Od stycznia 2017 r. funkcję dyrektora marketingu pełni Emilia Szkudlarek, a Piotr Myszka – dotychczasowy project manager galerii – został powołany na stanowisko dyrektora operacyjnego. Pracę całego zespołu koordynuje Agnieszka Nowak, dyrektor generalna galerii.
Emilia Szkudlarek, która objęła stanowisko dyrektora marketingu Galerii Północnej, od blisko 10 lat związana jest z branżą nieruchomości. Pracowała m.in. w łódzkiej Manufakturze czy w centrum handlowym Port Łódź, gdzie koordynowała działania marketingowe. Od kwietnia 2014 roku jako marketing manager Wola Park, odpowiadała za opracowanie i wdrażanie nowej strategii marketingowej centrum. Koordynowała m.in. rebranding i otwarcie obiektu po rozbudowie w 2015 roku. W Galerii Północnej będzie odpowiedzialna za przygotowanie otwarcia centrum, koordynację prac agencji zewnętrznych oraz współpracę z najemcami.
Piotr Myszka, związany od ponad ośmiu lat z GTC SA – inwestorem Galerii Północnej – od nowego roku pełni funkcję dyrektora operacyjnego centrum. Na etapie projektowym i inwestycyjnym, jako project manager, nadzorował całokształt prac związanych z powstaniem obiektu. Wcześniej przez 5 lat był managerem Galerii Jurajskiej – należącego do GTC centrum handlowego w Częstochowie. Swoje doświadczenie w sektorze nieruchomości komercyjnych zdobywał m.in. pracując przy projektach: Rybnik Plaza Shopping Center, Zgorzelec Plaza, Lublin Plaza, Sosnowiec Plaza, Arena Plaza in Budapest, Plzen Plaza.
Galeria Północna, jako pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe w północnej części Warszawy, ma bardzo duży potencjał. Jesteśmy w tej komfortowej sytuacji, że to centrum jest naprawdę wyczekiwane nie tylko przez branżę, ale przede wszystkim przez okolicznych mieszkańców. Mamy ambicję stać się swojego rodzaju katalizatorem rozwoju całej dzielnicy i odczarować wizerunek Białołęki, jako sypialni miasta
zapewnia Agnieszka Nowak, dyrektor generalna galerii.
Jednak, aby te plany mogły się ziścić, potrzebujemy doświadczonego, pełnego energii zespołu, który konsekwentnie będzie realizował strategię i aktywnie reagował na potrzeby klientów. Jestem przekonana, że zespół zarządzający galerią, który tworzymy, przyczyni się do sukcesu tego obiektu - dodaje Agnieszka Nowak.
Galeria Północna wkracza w decydującą fazę budowy. Bryła budynku jest już zamknięta, trwają prace montażowe i wykończeniowe wewnątrz. Pierwsze lokale zostały przekazane najemcom, którzy rozpoczynają aranżacje swoich salonów. Aktywnie kontynuowany jest również proces komercjalizacji. Pod koniec 2016 roku Galeria Północna ogłosiła, że będzie pierwszym obiektem w Polsce, w którym swój sklep otworzy słynny, brytyjski Hamleys. Z kolei sieci LPP i CCC zdecydowały się na znaczące zwiększenie pierwotnej powierzchni najmu w centrum.