Rok 2012 był dla Galerii Młyńskiej w Raciborzu kontynuacją trendu wzrostowego z lat poprzednich, choć z nieco niższym tempem zmian. Poprzedni rok obiekt zamknął na poziomie wzrostu footfallu o 7% i wzrostu obrotów o 14%.
-
W ostatnich latach Galeria Młyńska notowała ponadprzeciętne tempo wzrostu wyników komercyjnych. Nieprzerwalny trend udało się podtrzymać w poprzednim roku. Naturalnie, z każdym kolejnym okresem osiąganie jeszcze wyższych wskaźników jest co raz trudniejsze – komentuje Łukasz Tomczak, marketing & PR manager grupy Caelum Development.
W obiekcie, otwartym przez grupę Caelum w 2008 roku, waży się los kilku 5-letnich umów najmu. Obecnie inwestor prowadzi rozmowy z kilkoma nowymi markami, które planują debiut w Raciborzu, zatem w tym roku szykują się istotne zmiany w tenant-mixie Galerii Młyńskiej. Jak dodaje Tomczak: -
To, co cieszy nas przede wszystkim, to doskonałe wskaźniki affordibility ratio w obiekcie, które potwierdzają handlowy potencjał Raciborza i podobnych jemu miast. Nasze portfolio skupia się przede wszystkim w średnich i małych miastach w Polsce. Są to dość specyficzne, nierzadko trudne lokalne rynki. Wyzwania, które stoją przed innymi zarządcami, którzy planują rozwój w tym kierunku, są już za nami. Można rzec, że specjalizujemy się właśnie w tym sektorze rynku, a wyniki Galerii Młyńskiej jedynie tego dowodzą.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Galerii Młyńskiej
Zobacz sklepy w Galerii Młyńskiej
Tagi: