Rossmann – znana sieć drogerii oraz Young Reporter – młodzieżowa marka odzieżowa dołączyły do portfolio najemców Galerii Malta. Ponadto dwie marki: Apart oraz Top Secret będą kontynuować współpracę z galerią przez następne pięć lat, do 2019 roku.
Portfolio Galerii Malta wzbogaciły dwie nowe marki. Do grona najemców dołączyła sieć drogerii Rossmann oraz Young Reporter – młodzieżowa marka odzieżowa. Rossmann – lider rynku chemiczno-kosmetycznego otworzy swój lokal na parterze Galerii. Na powierzchni ponad 700 mkw. oprócz produktów drogeryjnych renomowanych firm zagranicznych i polskich, dostępny będzie również asortyment taki jak: napoje, słodycze, herbaty oraz usługi fotograficzne. Rossmann oferuje także prawie 2 000 artykułów marki własnej, obejmujących produkty wysokiej jakości w korzystnych cenach. Young Reporter to marka odzieżowa dla młodych indywidualistów. Kolekcje dla dzieci i młodzieży, podkreślające ich styl oraz wyjątkowość, będą dostępne dla klientów Galerii w salonie o powierzchni 68 mkw. na pierwszym piętrze centrum.
Współpracę z Galerią Malta przez następne pięć lat, do 2019 roku, będą kontynuować dwie marki: Apart oraz Top Secret. Apart, ekspert w dziedzinie diamentów i zegarków jest najbardziej znaną i cenioną marką jubilerską w Polsce. W salonie Apart na parterze galerii można znaleźć szeroki wybór biżuterii srebrnej, platynowej, złotej z brylantami z diamentami i innymi kamieniami szlachetnymi, a także zegarki najlepszych światowych marek. Z kolei Top Secret, należący do Grupy Kapitałowej Redan, to brand skierowany do ludzi nowoczesnych, aktywnych, realizujących się zawodowo i rodzinnie, dla których ubiór jest sposobem wyrażenia własnej osobowości. Damskie i męskie kolekcje, zgodne z aktualnymi trendami można znaleźć w salonie o powierzchni ponad 254 mkw. na pierwszym piętrze galerii.
Tagi: