Współpracę z Galerią Malta nawiązały dwie nowe marki. Spółka EasyPack, która rewolucjonizuje polski sektor pocztowo-kurierski, udostępniła swoje kolejne paczkomaty poznaniakom. To nowatorskie rozwiązanie, będące znakomitą alternatywą dla usług kurierskich i tradycyjnych przesyłek pocztowych czeka od grudnia na klientów Galerii Malta. Automaty, znajdują się na zewnątrz Galerii obok wejścia od ulicy Maltańskiej i umożliwiają Klientom samodzielny odbiór paczek zamówionych drogą elektroniczną 24h/7, bez konieczności oczekiwania na kuriera. Ponadto do grona najemców dołączyła marka Bon Apetito – sieć restauracji, w których klienci mogą kupować „na wagę”. W menu restauracji dominuje kuchnia polska, ale nie zabraknie również specjałów kuchni europejskiej, pysznych pierogów, makaronów czy zdrowych sałatek. Lokal będzie znajdował się na miejscu placówki WokToWalk. Otwarcie restauracji planowane jest na 6 lutego 2014 roku.
Ponadto galeria przedłużyła umowy ze swoimi stałymi najemcami. Ochnik, polska firma produkująca ekskluzywną odzież i galanterię skórzaną oraz dodatki, będzie kontynuować współpracę z obiektem przez kolejne pięć lat. Salon o powierzchni 75 mkw., który znajduje się na 1. piętrze galerii, oferuje produkty z najwyższej jakości surowców, spełniając wysokie wymagania klientów. Kolekcje marki tworzone są przez młodych, ambitnych projektantów, którzy pragną kultywować na rynku polskim umiłowanie do tego, co piękne, na bieżąco śledząc światowe trendy jakie będą obowiązywać w modzie w danym sezonie.
Fanów aktywnego wypoczynku ucieszy fakt dalszej obecności w Galerii Malta marki Go Sport, która swoją ofertę adresuje zarówno do osób dopiero rozpoczynających przygodę ze sportem, jak i do ludzi aktywnie uprawiających sport. Marka nie tylko stwarza możliwości zakupu produktów z kilkudziesięciu dyscyplin sportowych w jednym miejscu, ale i służy fachową wiedzą i pomocą na temat tych produktów. Na powierzchni ponad 1560 mkw., będzie można przez kolejne pięć lat wybierać spośród bogatej oferty sprzętu sportowego, obuwia i tekstyliów oraz korzystać z profesjonalnego serwisu sprzętu sportowego: rowerowego, tenisowego, łyżworolekowego oraz narciarskiego.
Umowę do końca 2018 roku przedłużyła też polska firma Bartek – największy producent obuwia dziecięcego w kraju, którego produkty można kupić na całym świecie. Marka w swojej ofercie posiada obuwie wyselekcjonowane dla dzieci w wieku 1-10 lat. W salonie o powierzchni prawie 70 mkw., na pierwszym piętrze obiektu, rodzice będą mogli wybierać spośród bogatej oferty butów marki, która dba o prawidłowy rozwój stóp dzieci. Produkty marki Bartek odpowiadają anatomii dziecięcych stóp, co sezon poddawane są specjalistycznym testom przeprowadzanym przez niezależne instytucje, które potwierdzają ich wysoką jakość (Pozytywna Opinia Instytutu Matki i Dziecka nr OP-4455).
Ponadto marka home&you, jeden z konceptów firmy LPP TEX S.A. będącej wiodącym importerem i dystrybutorem artykułów wyposażenia wnętrz funkcjonującym na polskim rynku od ponad 14 lat, przedłużyła umowę najmu z Galerią Malta do grudnia 2018 roku. W salonie o powierzchni 363 mkw., znajdującym się na pierwszym piętrze centrum handlowego, miłośnicy modnego wystroju wnętrz będą mogli nadal szukać inspiracji do aranżowania domowej przestrzeni. Marka, podążając za najnowszymi trendami tworzy kolekcje artykułów tekstylnych i nietekstylnych, klasycznych i nowoczesnych, użytkowych i dekoracyjnych zachęcając klientów do tworzenia z nich własnych, oryginalnych aranżacji.
Tagi: