Galeria Malta: miejsce z potencjałem

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-12-12 | 18:30
54 tys. mkw. łącznej powierzchni wynajmu, 160 lokali, w których swoją ofertę prezentują czołowe marki, różnorodność usług oferowanych klientom oraz wyróżniająca strategia marketingowa – to elementy gwarantujące silną pozycję Galerii Malta na rynku centrów handlowych w Poznaniu. Trzykondygnacyjny obiekt jest integralną częścią pejzażu infrastruktury Jeziora Maltańskiego.
- Mocną pozycję Galerii Malta w Poznaniu zawdzięczamy konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju centrum, dynamice w aktywnościach dostosowanych do zmian zachodzących na rynku oraz różnorodnym działaniom marketingowym. Galeria Malta proponuje swoim klientom unikalny miks sklepów i atrakcyjne oferty sprzedażowe. Jest miejscem docenianym za wyjątkowe działania, którymi inspiruje i zachęca do zachowania równowagi pomiędzy różnymi aspektami życia. Klienci chętnie spędzają u nas czas i regularnie do nas wracają - mówi Tomasz Wojsz, dyrektor galerii.
W ciągu ostatniego kwartału w Galerii Malta zostało otwartych siedem nowych salonów należących do wiodących polskich i światowych marek. Do portfolio najemców dołączył kolejny przedstawiciel hiszpańskiej grupy Inditex – Massimo Dutti. Inne czołowe marki Inditexu, których salony znajdują się w galerii, to Zara, Bershka, Oysho, Stradivarius oraz Pull&Bear.
Oferta centrum wzbogaciła się również o sztandarowy brand polskiego potentata obuwniczego NG2 – markę CCC oraz o salon firmy Wólczanka, znanego polskiego producenta odzieży męskiej, należącego do Vistula Group S.A. Galeria poszerzyła także swoją ofertę rekreacyjną podpisując umowę z siecią klubów PURE, nagrodzoną tytułem Najlepszego Operatora Sieciowego Fitness. Klub otwarty w Galerii Malta jest największym i najlepiej wyposażonym obiektem Pure w Wielkopolsce. Na wiosnę 2013 roku Klienci centrum będą mogli także skorzystać z oferty studia ISKRA, należącego do największej sieci szkół tańca w Polsce.
Na bieżąco poszerzana i dywersyfikowana jest oferta gastronomiczna centrum. Food court centrum uzupełniły w ostatnim czasie zarówno sprawdzone, jak i nowe koncepty. Do grona najemców dołączyły marki takie jak Costa by coffeeheaven – światowy lider w branży kawowej, Berlin Döner Kebap czy debiutująca na polskim rynku włoska sieć YoYogurt i nowy ciekawy format – resturacja Guac’n’ole łącząca światy meksykańskiego fast foodu i slow foodu.
W zapewnieniu wygody klientom i zwiększaniu obrotu najemców pomogły działania relokacyjne. W tym celu we wrześniu br. powstała unikatowa aleja skupiająca w jednym miejscu salony z modą jeansową.
 
Funkcjonalność centrum opiera się także na licznie dostępnych na jego terenie usługach. W przestrzeni galerii znajduje się pralnia chemiczna, szewc, pracownia krawiecka oraz myjnia samochodowa, kwiaciarnia, ksero i faks. Pełen zakres usług płatniczych oferuje również Bank Millenium. Jednocześnie galeria gwarantuje szereg udogodnień dla klientów – długie godziny otwarcia oraz wydzielone miejsca parkingowe dla klientek galerii i dla rodzin.  Galeria Malta to również miejsce przyjazne rowerzystom. W miesiącach wiosenno-letnich przy centrum działa wypożyczalnia rowerów MaltaBike, a właściciele jednośladów mogą korzystać z bezpłatnego parkingu rowerowego. Ponadto Klienci mogą stawiać rowery w specjalnych stojakach przed galerią, które powstały przy współpracy z Fundacją All For Planet.
W obszarze marketingu Galerię Malta wyróżniają wielokanałowe działania oparte zarówno o tradycyjne formy komunikacji, social media, jak i niestandardowe, sezonowe akcje. Przykładem była kampania jesiennych kolekcji 2012, prowadzona pod hasłem Układ idealny. W ramach zaplanowanych działań odbył się event modowy z udziałem znanej polskiej stylistki Doroty Williams, która opowiadała o trendach na nadchodzący sezon, a także o tym, jak przechowywać ubrania i dbać o swoją garderobę. Nową kampanię komunikowały również działania reklamowe z udziałem znanej blogerki modowej Charlize Mystery. Wynikiem tej współpracy był również film dotyczący aktualnych trendów w modzie i pielęgnacji garderoby. Podczas kampanii, w promocji buy&get rozdano 2400 pudełek na ubrania i akcesoria.
Galeria inspiruje i pomaga swoim klientom spełniać się w różnych życiowych rolach poprzez spotkania z ekspertami, wykłady i warsztaty. Współpracuje m.in. z organizacjami rozwoju osobistego, czego wynikiem był cykl bezpłatnych wykładów realizowanych w ramach projektu Malta Kobiet. Zaproszenie galerii na spotkania z klientkami przyjęły autorytety z dziedziny psychologii i nauk medycznych oraz specjaliści z obszaru eko-życia i aktywności fizycznej. Dzięki tak różnorodnym działaniom Galeria Malta konsekwentnie umacnia swój wizerunek miejsca przyjaznego dla odwiedzających, oferującego zarówno sprawdzone towary i usługi, jak i możliwość rozwoju i wsparcie w poszukiwaniu codziennej równowagi.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Galerii Malta
Zobacz sklepy w Galerii Malta
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Galeria Malta: miejsce z potencjałem

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.