– Asortyment nowych najemców poszerza w Galerii Korona Kielce ofertę dla kobiet. Salon Femestage jest pierwszym w województwie świętokrzyskim i dopiero drugim w Polsce, z kolei salon La Marina posiada unikalne, oryginalne światowe marki. Zmiany w portfolio najemców Galerii Korona Kielce są odpowiedzią na rosnące oczekiwania klientów, ale także kierunkiem, w którym na regionalnym rynku podąża Galeria Korona Kielce – mówi Michał Góźdź, dyrektor zarządzający Galerią Korona Kielce. –
Klienci oczekują od nas unikalności na tle innych centrów w regionie. Do tej pory udało nam się pozyskać wiele niepowtarzalnych w regionie brandów m.in. Zara Home, Pandora, Massimo Dutti, Royal Collection. To właśnie w tym kierunku w najbliższych latach zmierzać będzie Galeria Korona Kielce, różnicując swoją ofertę i rozszerzając ją ku zadowoleniu klientów – mówi Michał Góźdź.
Galeria Korona Kielce oferuje 150 lokali handlowo-usługowych takich marek jak m.in. Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Oysho, Massimo Dutti, H&M, English Home, Reserved, House, Cropp, Sinsay, Olika, Clif Sport, Kornecki, Coccodrillo, Mohito, Royal Collection, Intersport, Media Markt, Multikino, Jatomi Pure Fitness - Platinum, Squash, Tommy Hilfiger, Mexx, Caterina, Orsay, Camaieu, Monnari, Carry, Solar, Vistula, Wólczanka, Giacomo Conti, Bytom, Lavard, Diverse, Douglas, Ecco, Ryłko, Badura, Triumph, Esotiq, Sephora, Rossmann, Super-Pharm, Poczta Polska, Smyk Mega Store, Empik, CCC, Deichmann, Centro, Kruk, Apart, YES, Swiss, Happy Land.