Galeria Jurajska w 2018 roku postawiła na linię kreatywną wzorowaną na wydarzeniach w świecie filmu. Każda jej odsłona ma być swoistą zapowiedzią premiery kinowej.
Galeria Jurajska będzie promowała się w 2018 roku jak… gorący sezon filmowy pełen nowości, hitów i blockbusterów. Każda z kampanii w najnowszej linii kreatywnej centrum handlowego wzorowana będzie na dużej, filmowej premierze. W ciągu roku pojawi się aż 15 tego typu kreacji.
- W 2017 roku inspirowała nas fotografia. Bawiliśmy się kadrem i zbliżeniem. W 2018 roku każde wydarzenie w galerii, loterię, koncert czy nowy sezon potraktujemy jak premierę filmową, promując się nawiązującymi do filmowych zwiastunów kreacjami. Każda z odsłon, jaka pojawi się w ciągu roku np. w związku z wiosennym sezonem czy urodzinami, będzie nawiązywała zarówno językiem i hasłem, jak i grafiką do największych filmowych hitów. Naszym celem, podobnie jak celem filmowców, jest zwrócenie na siebie uwagi, zatrzymanie na dłużej i rozbudzenie potrzeby uczestnictwa
– zapowiada Violetta Dziubin-Łuszczyk, marketing manager Galerii Jurajskiej.
Koncepcja, jaką dla Jurajskiej stworzyła krakowska agencja madeinbrain studio, nie oznacza jednak całkowitego oderwania od kalendarza handlowego galerii. Jak podkreślają pomysłodawcy, kolejne odsłony tegorocznej linii kreatywnej i związane z nimi kampanie będą mocno nawiązywały do tematyki wydarzeń, podkreślając ich charakter.
– Przekazy, które zaplanowaliśmy na ten rok są kolorowe, emocjonujące i pełne dynamiki, a jednocześnie niezwykle spójne z tym, co zaplanowaliśmy na ten rok. Są to nie tylko mocne reklamy, ale także swoiste teasery, odsyłające po więcej na wydarzenie do Galerii Jurajskiej – dodaje Dziubin-Łuszczyk.
Pierwsza odsłona nowej linii kreatywnej już się pojawiła m.in. na outdoorze, w social mediach i na stronie www Jurajskiej. Hasłem „Rozważna i romantyczna” oraz grafiką nawiązującą do kultowych komedii romantycznych galeria promuje właśnie zimowe wyprzedaże. Hasłem przewodnim całej linii kreatywnej na 2018 rok jest natomiast „Galeria Jurajska – Wszystko, co kocham”.
Tegoroczna kampania Galerii Jurajskiej będzie znacznie większa, niż w latach ubiegłych. Tradycyjnie skupi się przede wszystkim na outdoorze, mediach miejskich i działaniach on-line, będzie miała jednak znacznie szerszy zasięg.
– W 2018 roku odwiedziło nas ponad 6,96 miliona osób, co jest naszym rekordem. Widzimy, że odwiedza nas coraz więcej osób nie tylko z Częstochowy i okolicznych powiatów, ale także z dalszych zakątków. W tym roku jednym z naszych celów jest dotrzeć z naszym przekazem, ofertą i wydarzeniami do możliwie najszerszego grona potencjalnych klientów – mówi.