Galeria Jurajska notuje rekordowe obroty

2017-10-25 | 16:39

Klienci odwiedzający Galerię Jurajską wydają w niej coraz więcej. Wrzesień centrum handlowe zamknęło z dwucyfrowymi, rekordowymi obrotami. – To jak dotąd najlepszy miesiąc 2017 roku i jeden z lepszych od otwarcia obiektu 8 lat temu – komentuje Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Ostatnie modernizacje i zmiany w ofercie Galerii Jurajskiej procentują rekordowymi obrotami. Tylko we wrześniu klienci Jurajskiej wydali w niej aż o 20% więcej, niż w tym samym miesiącu w 2016 roku. Pod względem obrotów, to nie tylko najlepszy miesiąc 2017 roku, ale także jeden z lepszych od otwarcia obiektu w 2009 roku.

- Większość naszych najemców obserwuje dziś znaczący, często dwucyfrowy, wzrost obrotów. Także sam obiekt notuje dziś rekordowe wyniki, nie tylko w obrotach, ale także w liczbie osób odwiedzających nas każdego dnia. W dużej mierze jest to zasługa zmian, jakie nieustannie zachodzą w galerii, a których celem jest poprawa komfortu i jakości zakupów

– mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Te zmiany, o których wspomina Jurajska, to przede wszystkim prowadzone na szeroką skalę prace modernizacyjne oraz trwająca od kilku miesięcy rekomercjalizacja. Tylko w ciągu ostatnich 2 lat galeria m.in. zainwestowała w nowe parkingi dla rowerzystów, motocyklistów i autokarów, zmodernizowała strefę food court, stworzyła strefę dydaktyczno-wypoczynkową z akwariami, a także strefy wypoczynku z stacjami ładowania urządzeń mobilnych. Usprawniono także ruch na parkingach. Ponadto uruchomiono projekt „Jurajska STOP” kierowany do przyjezdnych. Kolejne inwestycje Jurajska już zapowiada, w tym m.in. modernizację bulwarów Warty sąsiadujących z centrum handlowym.

Spore zmiany zachodzą także w ofercie galerii. W ostatnich miesiącach większość z dotychczasowych najemców poszerzyła swoją działalność przenosząc się do większych lokali. Taki ruch wykonały m.in. Vistula, Kazar, Intermoda/Tom Tailor i Ryłko – w sumie 9 najemców.  Spore grono najemców podjęło się także remontu salonu lub remontu i wprowadzenia nowego konceptu handlowego. W ostatnich miesiącach zmiany przeszły m.in. salon W. Kruk, Wólczanka, Coccodrillo, Deichmann, ECCO, Big Star, Lee Wrangler, Giacomo Conti i Ochnik. W Jurajskiej pojawili się także nowi najemcy m.in. supermarket Biedronka, Pako Lorente, Świat Książki, Rosenthal, Men’s Casual, Tezenis, Recman i Semilac.

- Do Jurajskiej przyciąga dziś nie tylko zmieniające się otoczenie, łączące zakupy z relaksem, ale także coraz atrakcyjniejsza oferta, konkurencyjna dla największych galerii handlowych w woj. śląskim. Ta ostatnia jest dziś naszym priorytetem.  Jednocześnie prowadzimy intensywne prace nad rozwojem m.in. oferty spożywczej, modowej, kosmetycznej, sportowej i restauracyjnej – mówi Bugajczk.

Takie zmiany procentują w Jurajskiej nie tylko lepszymi obrotami, ale także utrzymującym się od wielu miesięcy trendem wzrostowym liczby odwiedzających. Tylko od stycznia do września galerię odwiedziło już ponad 5 miliona osób. Od 3 miesięcy galeria notuje także frekwencję dotąd porównywalną wyłącznie z okresem przedświątecznym.  Powód? - Jesteśmy dziś nie tylko najchętniej odwiedzaną galerią w regionie, ale także obiektem, do którego klienci wracają wielokrotnie w ciągu miesiąca. Zmieniliśmy się z galerii, w której robiono zakupy okazjonalnie, w obiekt, który pomocy jest w codziennych zakupach – mówi.

I dodaje: - Inaczej jesteśmy także postrzegani.  Z galerii lokalnej, staliśmy się jednym z ważniejszych graczy w regionie, przyciągając tym samym mieszkańców największych miast północnej i środkowej części województwa śląskiego oraz miast z woj. łódzkiego. Dziś wśród naszych klientów znaleźć można zarówno mieszkańców Częstochowy, ale także m.in. Łodzi, Bełchatowa, Radomska, Zawiercia, Pajęczna, Wielunia, Katowic, Myszkowa, Tarnowskich Gór, czy Lublińca. Rośnie także grono klientów przejezdnych, poruszających się na trasie A1 z północy na południe Polski. Większy zasięg, na jakim dziś działamy, bezpośrednio wpłynął w ostatnich miesiącach na frekwencje i obroty  – podsumowuje Bugajczyk.

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Galeria Jurajska

Galeria Jurajska notuje rekordowe obroty

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.