Wsparcie akcji Szlachetna paczka, Fundacji Mam Marzenie, pomoc dla Schroniska dla kobiet – ofiar przemocy, wsparcie dla domów dziecka to tylko niektóry przykłady. Galeria Echo konsekwentnie realizuje swoją politykę w zakresie pomocy najbardziej potrzebującym.
Galeria Echo już od początku prowadzenia swojej działalności aktywnie angażuje się w akcje charytatywne, wcielając tym samym w życie ideę społecznie odpowiedzialnego biznesu.
- W ten sposób mamy możliwość zintegrować lokalnych przedsiębiorców, artystów, polityków i sportowców oraz naszych klientów w jedną grupę osób, którym przyświeca ten sam cel – pomaganie innym. Każdego dnia docierają do nas kolejne informacje o potrzebujących, na które na pewno nie pozostaniemy obojętni. Planujemy zatem coraz więcej charytatywnych akcji a kurs na dobroczynność i wspieranie najbardziej potrzebujących zagościł już na stałe w prowadzonej przez Galerię Echo polityce – komentuje dyrektor obiektu, Grzegorz Czekaj.
Dochód ze sprzedaży opłatka wigilijnego i sianka bożonarodzeniowego zostanie lada chwila przeznaczony na wsparcie najbardziej potrzebujących placówek w mieście: 3 500 powędruje do Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 18 dla dzieci przewlekle chorych przy Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Kielcach, kolejne 3 500 dla Schroniska dla kobiet – ofiar przemocy w Kielcach. Druga wymieniona placówka otrzyma również dodatkowe wsparcie w wysokości 1 000 zł – te pieniądze, zgodnie z zapowiedziami to część zysku ze sprzedaży bonów upominkowych Galerii Echo.
W trakcie imprezy „Rajdowy weekend oes Galeria Echo” (15-16 grudnia br. – przyp. red.) załoga Cersanit Rally Team przekazała 11 000 zł dla Domu Dziecka - Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej nr 1. im. Aleksandra Kamińskiego "Kamyk" w Kielcach. Uzyskana kwota pochodziła ze sprzedaży limitowanej wersji kalendarza CRT na 2013 rok.
- Stawiamy na wsparcie lokalnych działań i zaobserwowaliśmy duże zainteresowanie społeczeństwa tym, co dzieje się u nas w regionie. To są sprawy, które niejednokrotnie dotyczą nas wszystkich, naszych bliskich, często sąsiadów. Cieszymy się, że tak wielu naszych klientów chce i jest gotowych pomagać potrzebującym. Bez ich stałego wsparcia, na pewno byłoby nam dużo trudniej. Dzięki nim i naszym partnerom mogliśmy uzbierać dotychczas ponad 60 tysięcy złotych i przekazać je w całości na rzecz wspomnianych kampanii. Nie zapominamy o fakcie, że często nawet doraźne formy pomocy kwotą 2 000 czy 5 000 zł są bardzo ważne. Klienci Galerii Echo wiedzą, jak pomagać i dzielić się z tymi, którzy tego potrzebują. Wszelkie prowadzone przez nas akcje cieszą się ich dużym zainteresowaniem. Fakt, że zapraszamy klientów do aktywnego uczestnictwa w prowadzonych przez nas akcjach, jak na przykład „Malowana Niedziela” , pozwala na to, by nasi klienci mogli odbierać sukces kampanii jako ich własny. Dlatego ta idea dobroczynności budzi się w coraz szerszym gronie naszych klientów a my pozostajemy tylko wykonawcami ich woli – uzupełnia Maciej Barański, manager ds. marketingu Galerii Echo.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Galerii Echo
Zobacz sklepy w Galerii Echo
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Echo Investement Property Management
Tagi: