Galeria Dominikańska wprowadza nowych najemców i przeprowadza relokację oraz rozbudowę sklepów marek obecnych już na terenie centrum handlowego. Grono najemców powiększyło się o kawiarnię Starbucks i Salad Story, a wkrótce dołączą do nich sklepy Martes Sport i TIME TREND oraz restauracja Max Burger. Salony w nowej odsłonie zaprezentowały marki Apple oraz Vision Express, a wkrótce otwarte zostaną również salony Ochnik i CCC w nowych konceptach.
Zmiany w strukturze najemców Galerii Dominikańskiej są wynikiem zmieniających się potrzeb i wzorów zachowań konsumentów, trendów panujących na rynku nieruchomości komercyjnych oraz rozwoju okolicy, w której znajduje się centrum handlowe należące do Grupy Atrium.
W Galerii Dominikańskiej nie tylko pojawią się nowe marki, ale również powiększone zostaną istniejące koncepty, dając najemcom możliwość zaprezentowania większego spektrum produktów. Proces wprowadzania zmian rozpoczął się w IV kwartale ubiegłego roku i będzie kontynuowany w bieżącym roku.
Do procesu relokacji i modernizacji został włączony już salon iSpot. Koncept Apple Premium Reseller, wykonany według najnowszego designu, znajduje się obecnie na poziomie 0. Nową odsłonę zaprezentował również salon optyczny Vision Express na poziomie -1. Kolejnym najemcą, który odświeży koncept salonu dla klientów centrum, jest marka Ochnik. Jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich producentów odzieży i galanterii skórzanej zyska większy salon z rozbudowaną strefą fashion i obuwia. Metamorfozę przejdzie też sklep CCC na poziomie -1, zapewniając szerszą ofertę obuwniczą.
Oprócz zmian związanych z modernizacją istniejących już sklepów, w Galerii Dominikańskiej zagoszczą nowe marki. Grono najemców poszerzy się o salon Martes Sport, który znajdzie się na poziomie +1 oraz sklep TIME TREND. Wzbogaci on ofertę centrum o markowe zegarki sygnowane nazwiskami cenionych projektantów i popularnymi markami największych koncernów w branży.
We wrocławskim centrum handlowym nie zabraknie również znanych brandów z branży gastronomicznej. Miłośnicy dobrej i wysokiej jakości kawy już mogą odwiedzić nową kawiarnię Starbucks na poziomie +1, której wyjątkowa atmosfera sprzyja spotkaniom towarzyskim i biznesowym. Natomiast na poziomie -1 swoje stoisko otworzyła marka Salad Story z ofertą smacznych sałatek, hot boksów, wrapów, zup oraz świeżo wyciskanych soków. Na poziomie 0 pojawi się pierwsza w Polsce skandynawska restauracja Max Burger, której ambicją od chwili powstania marki w 1968 roku jest serwowanie najsmaczniejszych hamburgerów z najlepszych składników.
Wprowadzenie nowych marek i modernizacja istniejących salonów wynika z potrzeb najemców, którzy chcą w jak najlepszy sposób zaprezentować swoje produkty. Zmiany te są także podyktowane dążeniem do wyprzedzenia potrzeb coraz bardziej wymagających klientów. Planowane i wdrożone działania mają na celu wzmocnienie i poszerzenie ważnej dla naszych klientów oferty serwisowej, gastronomicznej i modowej
– mówi Andrzej Wąsowicz, dyrektor Galerii Dominikańskiej.
Szczegółowe informacje na temat oferty Galerii Dominikańskiej można znaleźć na stronie internetowej centrum.