Galeria Bronowice, usytuowana w północnej części Krakowa, coraz mocniej wrasta w miejską mapę centrów handlowych. Klienci polubili zakupy i jej pozahandlową ofertę spędzenia wolego czasu.
Nowe sklepy
W ciągu ostatnich miesięcy oferta najemców powiększyła się o kilka znanych i popularnych marek. Z początkiem roku dołączył Jysk, oferujący artykuły wyposażenia wnętrz. Wystartowało także Fitness Platinium® - prężnie rozwijająca się sieć fitness klubów z bardzo szeroką gamą zajęć. Od kwietnia w Magazynie 44 także wielbiciele militariów i sprzętu survivalowego znajdą coś dla siebie. Modową mapę Galerii Bronowice wzbogaciła również międzynarodowa grupa C&A, która na ponad 1 700 m kw. otworzyła dwupoziomowy salon. Powody do radości mają też miłośnicy kulinariów - smakosze kuchni włoskiej mogą delektować się pysznymi, tradycyjnymi specjałami w Pizzeria Trattoria la Rucola czy świeżymi, przygotowanymi zgodnie z życzeniem klienta sandwiczami z Subway®.
- Ten rok rozpoczęliśmy bardzo dobrze i wszystko wskazuje na to, że idziemy w dobrym kierunku. Początki są zawsze trudne, wymagają dużo pracy i zaangażowania, ale już widać, że osiągamy coraz lepsze wyniki. Oczywiście złożyło się na to wiele czynników, m.in. regularne wydarzenia, dostosowane do różnych grup wiekowych, po kwestię poprawy dojazdu do obiektu czy wzmocnieniu tenant-mix – komentuje Aleksandra Rzońca, dyrektor Galerii Bronowice.
Jak pokazują ostatnie statystyki, footfall w Galerii Bronowice wzrósł o prawie 30% w stosunku do roku ubiegłego i coraz więcej klientów lubi robić tutaj zakupy. Przekłada się to także na wzrost wpływów najemców centrum handlowego, który jest wyższy o ok. 20% w porównaniu z poprzednim rokiem.
W każdy weekend Galeria Bronowice zaprasza na wydarzenia i eventy. konkursy, warsztaty, pokazy, koncerty, porady stylistów i wizażystów, lekarzy i specjalistów, a także targi ślubne, Vinyl Swap – co tydzień na klientów czeka moc różnorodnych atrakcji.
Tagi: