Jeszcze 2 lata temu warszawski sklep Follow me zajmował się głównie sprzedażą włoskiego obuwia rodzinnej manufaktury spod Mediolanu - Mauro Leone. Jednak od ponad roku Follow me to również polski dystrybutor znanej na całym świecie marki Cruciani - bransoletek z linii Cruciani C oraz skórzanej galanterii sygnowanej logo Cruciani.
Otwarta w lipcu br. wyspa Cruciani w warszawskim Blue City to pierwszy, działający na zasadzie franczyzy, punkt, który zajmuje się sprzedażą akcesoriów tej znanej włoskiej marki.
-
Wyniki sprzedażowe wyspy, jak i innych punktów posiadających w swojej ofercie bransoletki Cruciani, są bardzo zadowalające. Aktualnie prowadzimy rozmowy z kilkoma firmami zainteresowanymi współpracą franczyzową i spodziewamy się kolejnych otwarć - informuje Rafał Szlendak, Brand Manager w Follow me odpowiedzialny za markę Cruciani. W ciągu ostatniego roku dystrybutorowi udało się nawiązać współpracę z kilkunastoma sklepami, które do swoich ofert wprowadziły bransoletki oraz torby marki Cruciani. Przeprowadzone działania marketingowe oraz rosnąca popularność marki Cruciani w Polsce, spowodowały duże zainteresowanie współpracą z wchodzącą na polski rynek marką.
Tagi: