Od września w centrum handlowym Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim zagościły cztery nowe marki. To Monnari, Ryłko, Klockownia oraz Carrefour. Nowe punkty handlowo – usługowe zajęły łącznie prawie 4300 mkw. powierzchni. NEPI Rockcastle, właściciel Focus Mall, podkreśla, że systematyczne poszerzanie oferty w piotrkowskiej galerii jest jednym z kluczowych elementów strategii zarządzania tym obiektem.
Jesień tego roku jest czasem sporych zmian w Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim. W ostatnich dwóch miesiącach w galerii zlokalizowanej w centrum miasta pojawili się nowi najemcy. To dwaj przedstawiciele sektora modowo – obuwniczego, czyli Ryłko i Monnari, Klockownia świadcząca usługi edukacyjno – rozrywkowe dla dzieci oraz znany operator spożywczy – Carrefour.
Jako pierwszy, w połowie września, został otwarty sklep obuwniczo – galanteryjny Ryłko. Marka wprowadziła się do salonu sprzedaży o powierzchni 100 mkw., znajdującego się na parterze obiektu, w sąsiedztwie sklepów Ochnik i Apart. Od początku października klienci piotrkowskiej galerii mogą również robić zakupy w sklepie Monnari. W salonie o powierzchni 240 mkw. można znaleźć bogaty asortyment eleganckiej odzieży oraz akcesoriów dla nowoczesnych i aktywnych kobiet. Centrum wzbogaciło się także o ofertę rekreacyjną – w drugiej połowie października została otwarta Klockownia – pierwsze w regionie centrum edukacji i zabawy, które nie tylko jest salą zabaw dla najmłodszych, ale również miejscem, które wspiera edukację przedszkolaków i uczniów szkół podstawowych. Kreatywna przestrzeń zajmuje blisko 470 m.kw. powierzchni. W drugiej połowie października portfolio najemców w Focus Mall uzupełnił nowy operator spożywczy – Carrefour. Ta znana sieć zaadaptowała na swoje potrzeby lokal, w którym wcześniej funkcjonował supermarket TESCO. Obecnie powierzchnia Carrefoura liczy aż 3500 mkw., co czyni hipermarket największym sklepem w galerii. To też pierwszy sklep o takiej powierzchni i formule w Piotrkowie Trybunalskim, wyróżniający się nowoczesną aranżacją i rozbudowaną ofertą.
Dzięki nowym najemcom, oferta centrum handlowego w jeszcze większym stopniu pozwala zaspokajać potrzeby zakupowe i rozrywkowe klientów. Firma Rockcastle jest przekonana, że sukcesywny rozwój - będzie nadal podnosić odwiedzalność galerii, która obecnie wynosi ok 4,2 mln klientów rocznie. Właściciel obiektu zdradza, że piotrkowski Focus Mall nie zwolni tempa - w najbliższych miesiącach spółka NEPI Rockcastle planuje dalszy jego rozwój, m.in. otwarcie powiększonego salonu marki Reserved.