Flormar: do końca roku powstaną jeszcze 2 stoiska

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-09-26 | 12:02
Obecnie Flormar dysponuje 12 placówkami głównie w dużych ośrodkach miejskich. Najnowsza placówka została otwarta 1 września 2013 r. w Warszawie w Atrium Promenada. Kolejne otwarcie odbędzie się na Pomorzu na przełomie października i listopada 2013.
- Preferujemy miejscowości powyżej 150 tys. mieszkańców i ewidentnie widać to po naszych lokalizacjach. Jesteśmy w takich miastach jak: Gdańsk, Kraków, Wrocław, Łódź, Warszawa, Częstochowa, Białystok. Nieliczne lokalizacje odbiegają od reguły i są to Suwałki i Konin. Ostateczne decyzje dot. wyboru konkretnej lokalizacji podejmowane są na podstawie różnych czynników takich jak wskaźnik bezrobocia, usytuowanie i przepustowość galerii, koszty najmu, sklepy w najbliższym otoczeniu itd.  Przede wszystkim nastawiamy się na galerie handlowe, ponieważ do nich przenosi się cały handel. Otwarci jesteśmy również na lokale przy głównych deptakach w miejscowościach turystycznych - mówi Sylwia Trzebiatowska z firmy Flormar.
Obecnie firma dysponuje 12 placówkami głównie w dużych ośrodkach miejskich. Najnowsza placówka została otwarta 1 września 2013 r. w Warszawie w Atrium Promenada. Kolejne otwarcie odbędzie się na Pomorzu na przełomie października i listopada 2013.
W kwietniu otwarto kolejny punkt w Suwałkach wraz z partnerem handlowym. Jest on pod względem lokalizacji odstępstwem od dotychczasowych wyborów Flomaru.
Ponadto do końca roku firma zamierza otworzyć jeszcze 2 stoiska. Cały czas poszukują dogodnych lokalizacji w galeriach handlowych w dużych miastach takich jak Poznań, Warszawa, Lublin, Bydgoszcz i Szczecin. 
Flormar oferuje swoim klientkom wybór profesjonalnych kosmetyków zarówno do makijażu jak i manicure oraz akcesoria i produkty do pielęgnacji ciała.
- Duży nacisk kładziemy na to, aby każda Klientka była zawsze fachowo i kompleksowo obsłużona, pozwala to nam budować zaufanie jako wiarygodnego partnera.Na dodatkowe uatrakcyjnienie oferty składają się także systematyczne akcje promocyjne, karty lojalnościowe dla stałych klientów, newslettery, oraz cykliczne konkursy na portalach społecznościowych. Aby klientki mogły dowiedzieć się więcej o naszych kosmetykach specjalnie dla nich organizujemy pokazy wizażowe, gdzie można z bliska przyjrzeć się pracy profesjonalnych wizażystek, a przy okazji zasięgnąć profesjonalnej opinii kosmetycznej - podkreśla Sylwia Trzebiatowska.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2013-11-30 do 2013-11-01

Zobacz także

Flormar: do końca roku powstaną jeszcze 2 stoiska

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.