Firma Pawo otrzymała kolejne prestiżowe wyróżnienie. Laureaci Godła Jakości Obsługi to firmy cieszące się największym
uznaniem w branży, zaufaniem i renomą wśród klientów z całej Polski. O
przyznaniu tego wyjątkowego wyróżnienia zdecydowała dwumilionowa
społeczność konsumentów.
Firmy oceniane przez konsumentów jako najbardziej przyjazne, wyróżniające się na tle swojej branży najlepszą jakością obsługi to zdobywcy wyróżnienia w programie portalu www.jakoscobslugi.pl – Godła Jakości Obsługi 2010.
Klienci z całej Polski wyrazili swoją opinię, docenili fachowość i uprzejmość oraz schludny wygląd personelu, optymalną organizację pracy i czytelne regulaminy promocji, modną estetykę sklepów i placówek firm, a także znakomite produkty i profesjonalne usługi w cenie adekwatnej do realiów rynku i ogromnej konkurencji.
W chwili obecnej firma Pawo z sukcesem zarządza blisko 30 placówkami na terenie całej Polski. Pawo ekspansywnie planuje rozwijać swoją sieć salonów powiększając ich liczbę również o placówki franczyzowe.
Tagi: