Do grona uczestników projektu Shopping Mall Marketing 2018 dołącza firma Multidekor, będąca liderem na rynku iluminacji i dekoracji świątecznych, założona przez braci Grzegorza i Tomasza Podogrockich.
MULTIDEKOR działa w branży dekoracji świątecznych już od 21 lat. Na polskim rynku jest pionierem kreowania spójnego, kompleksowego wizerunku świątecznego miast i galerii. Wyznacza trendy, wytycza kierunki. Tworzy i realizuje odważne, niestandardowe projekty z myślą o konkretnych przestrzeniach. Iluminacje Multidekor wydobywają i podkreślają charakter miejsca, urodę architektury, nadają przestrzeni zupełnie nowe życie. Imponują nowoczesnym designem, są technicznie zaawansowane i dopracowane z jubilerską wręcz precyzją, a do tego układają się w angażującą opowieść. Zaskakują, zachwycają, zapadają w pamięć.
Multidekor ma na swoim koncie ponad tysiąc zrealizowanych projektów dla miast i prestiżowych galerii handlowych w Polsce i na świecie: w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Rosji, Estonii, we Francji, Kazachstanie, czy na Węgrzech. Swoje sukcesy zawdzięcza między innymi wyobraźni projektantów, bogatemu, międzynarodowemu doświadczeniu zespołu i wysokiej jakości tworzonych dekoracji.
Iluminacje zaprojektowane i wykonane przez Multidekor zdobywają uznanie w kraju i zagranicą. Dekoracje galerii Tarasy Zamkowe w Lublinie oraz Galerii Warmińskiej w Olsztynie zwyciężyły w ogólnopolskim konkursie „Jaśnie Galeria”, który wybiera najefektowniejszą iluminację świąteczną centrum handlowego. Świetlny Kreml, który stanął przed galerią Evropeyskiy w Moskwie pisano między innymi na łamach rosyjskiego National Geographic.
Firma dekoruje i rozświetla całe miasta. Warszawa z iluminacją Multidekor znalazła się w gronie dziesięciu najpiękniej udekorowanych miast na świecie według francuskiego Le Figaro. Z kolei brytyjski The Sun włączył stolicę do pierwszej piątki najatrakcyjniej przyozdobionych na święta miast europejskich. Telewizja Deutsche Welle tak zachwyciła się Królewskim Ogrodem Światła w Wilanowie, że zrealizowała o nim film dokumentalny. Iluminacje Multidekor pojawiły się na popularnym na całym świecie amerykańskim portalu internetowym BuzzFeed.
O PROJEKCIE:
SHOPPING MALL MARKETING 2018 to 7. edycja corocznego, drukowanego projektu o tematyce marketingowej, przygotowanego przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE i skierowanego do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. najbardziej aktywnych marketingowo centrów handlowych i najemców sieciowych, a także właścicieli galerii oraz firm zarządzających!