Przedstawiciele firmy Metro Properties podsumują działania marketingowe zarządzanych obiektów handlowych oraz wypowiedzą się na tematy dotyczące działalności centrów handlowych w zakresie komunikacji z klientami na łamach 7.edycji projektu Shopping Mall Marketing.
METRO PROPERTIES sp. z o. o. jest spółką serwisową międzynarodowego koncernu METRO Group zarządzającego przeszło 840 obiektami w 30 krajach. W skład portfolio firmy wchodzi dziewięć centrów handlowych, cztery parki handlowe i jeden obiekt biurowy - w sumie ponad 450 000 m2 GLA. Firmie zaufało ponad ośmiuset najemców, a w ciągu roku zarządzane obiekty odwiedza przeszło 60 milionów klientów. Ponadto Metro Properties zarządza aktywami funduszu "SEZAM", w skład którego wchodzi trzydzieści hal "Makro Cash & Carry", a jako inwestor zastępczy realizuje złożone projekty budowlane dla partnerów zewnętrznych.
Cieszymy się z uczestnictwa w projekcie i możliwości wzięcia udziału w merytorycznej dyskusji z kluczowymi przedstawicielami branży na temat marketingu nieruchomości handlowych, który jest dla nas, firmy zarządzającej dziewięcioma Centrami Handlowymi i czterema retail parkami, jednym z priorytetowych obszarów działalności. Od dwudziestu lat aktywnie działamy na rynku, a organizowane przez nas eventy cieszą się ogromnym zainteresowaniem klientów oraz branżowym uznaniem, czego dowodem są liczne nagrody, jak choćby zdobyty czterokrotnie „Superbrands”, marketingowe nagrody PRCH, czy ostatnio międzynarodowa ICSC Solal Marketing Award za cykl akcji „Dance Battle”
- mówi Jakub Jarczewski, Dyrektor Działu PR I Rozwoju Biznesu Metro Properties
Od 1996 roku METRO PROPERTIES oferuje usługi w zakresie profesjonalnego zarządzania nieruchomościami komercyjnymi i procesami inwestycyjnymi. Odpowiada za strategiczny rozwój, planowanie, budowę, wynajem oraz sprzedaż/kupno nieruchomości.
Trzonem działalności METRO PROPERTIES jest zarządzanie Centrami Handlowymi. Poprzez nowatorskie i odpowiedzialne podejście do projektów, ciągłe poszukiwanie nieschematycznych rozwiązań zorientowanych na lokalne uwarunkowania, realizuje misję, jaką jest stałe podnoszenie wartości zarządzanych nieruchomości.
Firma posiada dwudziestoletni track record współpracy z największymi sieciami handlowymi i partnerami biznesowymi operującymi na europejskim rynku. Posiada wszystko to, co jest potrzebne, by skutecznie zarządzać aktywami naszych biznesowych partnerów.
O PROJEKCIE:
SHOPPING MALL MARKETING 2018 to 7. edycja corocznego, drukowanego projektu o tematyce marketingowej, przygotowanego przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE i skierowanego do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. najbardziej aktywnych marketingowo centrów handlowych i najemców sieciowych, a także właścicieli galerii oraz firm zarządzających!