Audio Art to firma z kilkunastoletnim doświadczeniem w zakresie projektowania, montażu, instalacji i integracji systemów teletechnicznych. Dzięki doświadczeniu, kompetencjom, wytężonej pracy i nieustannemu rozwojowi, firma może zapewnić szeroki wybór rozwiązań dla każdego rodzaju obiektu użyteczności publicznej.
Celem nadrzędnym firmy jest systematyczny rozwój i poszerzanie zakresu oferowanych usług. Dalsze plany ekspansji produktowej i terytorialnej kształtują się zgodnie z ideą otwartości na nowe potrzeby Klientów. Jednocześnie zaś postęp i zmiany na lepsze, to strategiczne elementy rozwoju naszej firmy. Dlatego kluczowym elementem strategii jest utrzymanie wizerunku firmy będącej synonimem jakości i fachowości.
Zakres działalności
Kompleksowa usługa obejmuje: szczegółową analizę potrzeb, kreację optymalnego rozwiązania, proces wdrożenia oraz opiekę podczas całego okresu trwania współpracy. Współpraca zaczyna się od przeanalizowania projektu wnętrza, wyboru i rozmieszczenia komponentów systemu. Kolejnym etapem jest proces okablowania pomieszczenia, a w etapie końcowym realizacji, montaż oraz konfiguracja systemu do warunków panujących w obiekcie. Każdy system jest odrębnym, indywidualnym projektem.
Zespół
Firmę Audio Art s. c. tworzy grupa profesjonalistów pasjonatów, którzy nie przegapią żadnej nowinki technologicznej oraz najnowszych trendów w aranżacji. Wykształcenie, specjalistyczna wiedza i wieloletnie doświadczenie sprawiły, że firma wypracowała zespół znany i ceniony w branży. Chcąc utrzymać usługi na najwyższym poziomie, Audio Art stawia zdecydowanie na rozwój kompetencji i umiejętności. Nieustannie monitoruje rynek międzynarodowy, bierze udział w targach branżowych, śledzi trendy oraz wprowadza do oferty nowe rozwiązania, które mają za zadanie jak najlepiej służyć Klientom.
Audio Art w liczbach:
O projekcie:
SHOPPING MALL MARKETING 2018 to 7. edycja corocznego, drukowanego projektu o tematyce marketingowej, przygotowanego przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE i skierowanego do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. najbardziej aktywnych marketingowo centrów handlowych i najemców sieciowych, a także właścicieli galerii oraz firm zarządzających!