W ubiegłym roku Esotiq & Henderson wraz Ewą Minge pracował nad stworzeniem nowej, sieciowej marki odzieżowej Femestage Eva Minge. 10 kwietnia tego roku ruszył pierwszy salon sprzedaży w Gdańsku, a równolegle sklep internetowy. Kolejne butiki otwierane są dzień po dniu.
Tylko w kwietniu otwarto 3 pierwsze salony pod logo Femestage, w tym m.in. w olsztyńskiej galerii handlowej zlokalizowanej przy ul. Tuwima (25 kwietnia). W tym miesiącu, dokładnie 10 maja, marka dołączyła do grona najemców radomskiej galerii przy ul. B. Chrobrego 1. Kolejny pojawi się już niebawem, bo 14 maja w Cuprum Arena w Lubinie.
–
Kolekcja Femestage została przyjęta bardzo ciepło podczas premierowego pokazu 17 kwietnia na Fashion Week w Łodzi. Nie tylko w środowisku, ale i w modowych mediach. Cel to otwarcie 25 salonów sprzedaży w galeriach handlowych w większych miastach. Nasz nowy projekt oparty jest salonach o powierzchni 150 m kw. Dziś w Polsce działają już cztery – w Gdańsku, Olsztynie, Kielcach i Radomiu. Kolejne ruszą w maju – mówi Adam Skrzypek, prezes Esotiq & Henderson.
Tagi: