Feel the chill stawia na punkty franczyzowe

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-10-09 | 11:01
Dla wielu firm gastronomicznych franchising to kluczowy obszar rozwoju. Potencjał tego modelu wykorzystuje Feel the chill, sieć samoobsługowych yogurt barów. W tym miesiącu pod jej szyldem powstaną kolejne dwa lokale.
Już 25 października Feel the chill otworzy kolejne punkty – własny w Poznań City Center i franczyzowy w Centrum Handlowym Riviera w Gdyni. Firma zakłada, że kolejne yogurt bary marki będą otwierane w większości w oparciu o ten ostatni model. Dla spółki jest to obecnie priorytetowy obszar działalności biznesowej.
- Przez blisko trzy lata na terenie całego kraju otworzyliśmy 11 lokali własnych, 2 franczyzowe i 6 jednostek mobilnych. Firma rozwija się bardzo dynamicznie, ale branża gastronomiczna wymaga ogromnego zaangażowania i opieki nad każdym z punktów – mówi Mateusz Stachowiak, prezes Feel the chill. – Dlatego zdecydowaliśmy się przekazać własną wiedzę i doświadczenie partnerom biznesowym, dzięki czemu firma będzie mogła rozwijać się zapewniając klientom wysoką jakość naszych usług – dodaje.
Zdaniem Andrzeja Lorka, specjalisty ds. franchisingu, franczyza jest korzystna dla obu stron. - Franczyzobiorca zmniejsza ryzyko inwestycyjne, a firma macierzysta może rozwinąć swoje portfolio. Często franczyzodawca niesłusznie postrzegany jest jako duży gracz rynkowy. Tymczasem małe przedsiębiorstwa również z powodzeniem funkcjonują w oparciu o ten model, dzięki czemu zmniejszają koszty własne i docierają do większego grona odbiorców usług. Jest to szczególnie widoczne w gastronomii. Restauratorzy – franczyzodawcy, przy szybkim rozwoju sieci punktów własnych, napotykają na problem związany z centralnym zarządzaniem placówkami. Kłopotem staje się głównie odległość między lokalami. Wówczas sprzedaż licencji franczyzowych dla franczyzobiorców jest najlepszym rozwiązaniem. Franczyzobiorca z powodzeniem korzysta przy tym z renomy i przywiązania klienta do danej marki zmniejszając ryzyko płynące z prowadzenia własnej działalności gospodarczej – zauważa Andrzej Lorek.  
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Feel the chill stawia na punkty franczyzowe

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.