Twarzą nowej kampanii marki Sisley został FedeZ, raper urodzony w Mediolanie, oraz jego dziewczyna Giulia Valentina.
Koncept opiera się na wizualnym prowadzeniu dialogu z odbiorcami za pomocą serii pytań, które ujęte zostały na zdjęciach wchodzących w skład kampanii. Marka Sisley zawsze chciała prezentować coś więcej niż tylko produkt, dlatego w najnowszej kampanii w centrum uwagi znajduje się człowiek ze swoimi różnorodnymi obliczami, kontrastującymi osobowościami i niekonwencjonalnymi sposobami życia.
FedeZ jest rozpoznawalnym muzykiem, artystą oraz włoską osobowością roku. Charakterystyczne tatuaże na całym ciele powodują, iż kampania Sisley jest wyjątkowa. Zdjęcia pary zostały wykonane przez znanego amerykańskiego fotografa Wayne Maser’a.
Kampania od 12 lutego dostępna jest w magazynach, billboardach, na stronach internetowych oraz na portalach społecznościach.
Tagi: