Ostatnie umowy najmu zostaną podpisane do końca lutego. Otwarcie centrum zostało zaplanowane na kwiecień br., nowi najemcy będą mieć więc wystarczająco dużo czasu, aby wykończyć swoje lokale. W kompleksie pojawią się m.in. sklepy takich marek jak: Avans, Rossmann, Martes Sport czy Centrum Chińskie.
Koncepcja projektu FamilyPoint jest ukierunkowana na wygodne zakupy. Klienci będą mogli wejść do każdego lokalu handlowego bezpośrednio z parkingu dla 175 miejsc postojowych. Jest to zgodne z filozofią powstawania parków handlowych FamilyPoint, które oferują klientom przyjazną rodzinną atmosferę w połączeniu z nowoczesną architekturą, a najemcom umożliwiają najem większych powierzchni na korzystnych warunkach.
Generalnym wykonawcą FamilyPoint w Głogowie jest firma Skanska. Struktura budynku została ukończona w listopadzie 2012, obecnie prowadzone są prace wykończeniowe. Nowoczesny obiekt o powierzchni najmu 4,6 tys. mkw. powstaje w południowej części miasta, przy ulicy Księcia Poniatowskiego w Ruszowicach. W bezpośrednim sąsiedztwie Galerii Głogów znajdują się Media Markt oraz Castorama, które tworzą obecnie największą aglomerację handlową w mieście.Projekt architektoniczny przygotowała pracownia Ozone Studio Architektoniczne z Wrocławia.
Inwestorem projektu FamilyPoint jest deweloperska firma Tradeland z siedzibą w Wiedniu i Warszawie, założona przez czterech austriackich profesjonalistów z branży nieruchomości. Tradeland zamierza w ciągu najbliższych kilku lat wybudować około 30 obiektów handlowych pod tym szyldem.
Powierzchnia najmu większości Parków Handlowych FamilyPoint będzie oscylowała pomiędzy 5-12 tys. mkw. Lokalizacja kilku kolejnych projektów jest już zatwierdzona i firma zaczyna je komercjalizować. Pierwszy obiekt pod szyldem FamilyPoint z sukcesem został otwarty we Wrocławiu w marcu 2009 roku przy ul. Krakowskiej 51/69. Najemcami tego obiektu są m.in. Praktiker, Piotr i Paweł, Rossmann, Mediaexpert, Boti, Pepco.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o centrach handlowych w budowie
Tagi: