Już wcześniej centra Factory kładły nacisk na to, by każdy manifestował swój niepowtarzalny, indywidualny styl, a hasło „Manifest Your Style” stało się najpełniejszym wyrazem tej idei.
Tym razem kampania została jeszcze bardziej urozmaicona. W obecnej edycji zobaczymy modeli i modelki, prezentujące aż kilka stylizacji jednocześnie – jest to nawiązanie do różnorodnej oferty centrów Factory, jak również do wielu unikalnych stylów ludzi, z którymi stykamy się na co dzień.
Tegoroczna jesienna edycja kampanii to kontynuacja dobrze już znanej strategii „Manifest Your Style”, która akcentuje swobodę w modzie, podkreśla indywidualizm i zabawę stylem.
-
Niezwykłość kampanii polega na tym, że pokazuje modeli ubranych w najnowsze kolekcje dostępne w sklepach w Factory, prezentujących jednocześnie bardzo różne stylizacje. Ta mnogość przedstawionych kreacji nawiązuje zarówno do różnorodnej oferty w centrum Outlet Factory, jak i do mnogości stylów, zabawy modą i swobody w jej wyrażaniu. W jesiennej kampanii pokazujemy, że w naszych centrach każdy może znaleźć ubrania, które wykreują jego indywidualny styl. W naszych sklepach, mniej odważni klienci znajdą klasyczne ubrania, a na tych, dla których moda jest wyzwaniem i zabawą, czekają końcówki kolekcji i unikatowe ubrania, które dostępne są tylko w outlecie, zawsze w dobrych cenach – podkreśla Marta Kocik, koordynator ds. marketingu w centrum Factory Poznań.
Tagi: