Expansja Advertising od dawna związana jest ze światem galerii handlowych. Na rynku reklamowym funkcjonuje już od 16 lat, a od 12 współpracuje z kluczowymi centrami handlowymi w zakresie kreacji i obsługi bieżącej.
Doświadczony zespół projektowy i wykonawczy gwarantuje wysoki poziom usług i kreatywne podejście do stawianych problemów. Działając na styku kreacji, marketingu i obsługi technicznej agencja wypracowała narzędzia i procedury pozwalające na optymalizację zarządzania procesami i celami.
Używając jednak nieco lżejszego języka, zwyczajnie wiedzą, o co w tym wszystkim chodzi. Działalność wszystkich galerii handlowych podlega pewnym ogólnym zasadom, które prawdopodobnie można by ująć w spójny kodeks postępowania. W życiu galerii nic nie podlega przypadkowi i jest podporządkowane nadrzędnym celom ustalanym najczęściej na poziomie zarządzania siecią. Różnice występują już jednak na poziomie kultury organizacyjnej, wizerunku czy stylu komunikacji. W efekcie ważna staje się systematyczna, codzienna praca, w której kluczowe elementy to wiedza i zdolność do szybkiego reagowania w sytuacjach kryzysowych. Istotna jest zatem zdolność do kreatywnego myślenia połączona z doświadczeniem i umiejętnością wsłuchiwania się w potrzeby klientów co stanowi podstawę filozofii pracy firmy.
O projekcie:
SHOPPING MALL MARKETING 2018 to 7. edycja corocznego, drukowanego projektu o tematyce marketingowej, przygotowanego przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE i skierowanego do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. najbardziej aktywnych marketingowo centrów handlowych i najemców sieciowych, a także właścicieli galerii oraz firm zarządzających!