-
Jesteśmy niezwykle zadowoleni z tego, że otrzymaliśmy pozwolenie na użytkowanie. Ta decyzja to zielone światło dla Europy Centralnej. Teraz możemy już oficjalnie zaprosić klientów na trzydniowe otwarcie obiektu w dniach 1-3 marca, które będzie obfitowało w wiele atrakcji - mówi Jonathan Tinker, członek zarządu Helical Poland, właściciela obiektu.
Proces otwierania całego obiektu będzie przebiegał wieloetapowo. Od 4 lutego działa już, zaprojektowany według najnowszego konceptu, jeden z najbardziej efektownych w regionie McDonald’s Drive Thru ze specjalną salą zabaw da dzieci GYM&FUN. 27 lutego pierwszych klientów przyjmą sklepy RTV Euro AGD, Castorama oraz Saturn. Większość lokali przywita klientów w trakcie oficjalnego otwarcia, czyli 1 marca, a pozostałe sklepy otworzą się w kolejnych miesiącach.
Centrum Handlowe Europa Centralna o powierzchni 67 tys. mkw. jest jednym z największych tego typu obiektów komercyjnych w Polsce i łączy w sobie najlepsze cechy galerii handlowej i parku handlowego. Idea jest prosta - w myśl hasła „Moda i majsterkowanie idą w parze” w jednym miejscu klienci będą mogli zrobić wszystkie niezbędne zakupy od artykułów spożywczych, przez materiały do budowy domu, po ubrania z najnowszych kolekcji. To nie koniec atutów nowego Centrum - jest ono położone przy jednym z największych węzłów autostradowych w Polsce (Gliwice-Sośnica), gdzie łączą się autostrady A1 i A4 i droga krajowa nr 44 oraz na obszarze gęsto zaludnionego Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego, co sprawia, że niemal 5 mln osób może w ciągu godziny dojechać tu na zakupy.
Powierzchnia Centrum Handlowego Europa Centralna wynajęta jest już w około 90 proc. przez firmy takie jak: Saturn, Castorama, Tesco Extra, Jula, Ski Team, Jysk, Smyk Megastore, New Yorker, Solar, Reserved, H&M, Cubus, Lindex, CCC, Bershka, Apart, RTV Euro AGD, TUI, home&you, Super-Pharm, Neckermann, Deichmann, City Sport, Mohito, Promod, Cortland Apple Premium Reseller, Stradivarius, Rossmann, Takko Fashion, czy Douglas. Większość sklepów jest już gotowa i lada chwila zacznie się zatowarowanie. Co istotne, zmotoryzowani klienci będą mogli zostawić swój samochód na liczącym 2,3 tys. miejsc parkingu, a nieposiadającym własnego środka transportu Centrum umożliwi transport dwiema bezpłatnymi liniami autobusowymi.
Jedną z atrakcji, jakie centrum szykuje dla klientów jest konkurs, w którym można wygrać voucher na wycieczkę o wartości sześciu tysięcy złotych. Centrum przygotowuje też oznaczenia z kierunkami, dzięki którym będzie można łatwiej trafić do budynku. Szczegółowe informacje na temat otwarcia i jego atrakcji już w przyszłym tygodniu.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o centrach handlowych w budowie
Tagi: