W ramach umowy na stadionie Piasta pojawią się reklamy Europy Centralnej, podczas meczów hostessy będą rozdawały kibicom ulotki, a zawodnicy Piasta wystąpią w przyszłorocznych imprezach, organizowanych przez centrum handlowe. Centrum będzie także gościć zespół Piasta, który zaprezentuje się przed publicznością przed rundą zimową i sezonem jesiennym. EC będzie miała też wyłączność na sprzedaż biletów i gadżetów Piasta.
Umowa przewiduje także wzajemną promocję na stronach internetowych oraz na Facebooku. Ponadto logotypy Europy Centralnej umieszczane będą na wszystkich materiałach Piasta.
Zdaniem Katarzyny Skalskiej, dyrektor marketingu w Centrum Handlowym Europa Centralna, umowa o sponsoringu z jednym z najważniejszych w regionie klubów piłkarskich będzie ogromną atrakcją dla klientów centrum. Zwłaszcza, że zgodnie z umową w sklepie Corner Press na terenie centrum powstanie specjalne stoisko z biletami i gadżetami klubowymi.
-
Zdajemy sobie sprawę z tego, jak bardzo popularna jest piłka nożna szczególnie w naszym regionie, z którego pochodzi kilka uznanych klubów. W lipcu zorganizowaliśmy na terenie Centrum prezentację drużyny Piasta, co spotkało się z ogromnym odzewem wśród publiczności. To był jeden z naszych najbardziej spektakularnych eventów - mówi Katarzyna Skalska.
4 grudnia odbyło się oficjalnie otwarcie punktu sprzedaży biletów i gadżetów Piasta, w którym wzięli udział piłkarze - Mariusz Zganiacz i Rabiola, rozdający autografy wszystkim klientom Corner Press. W planie imprezy było także uroczyste przecięcie wstęgi oraz wystawa zdjęć pochodzących z kalendarza Piasta Gliwice na 2014 rok.
Tagi: