Salon odzieży dla kobiet, polskiej firmy Bialcon o powierzchni 80 mkw., otworzył się dziś w centrum handlowym Europa Centralna w Gliwicach, w jego części galeryjnej. Dostępną obecnie w salonach Bialcon kolekcję zimową wyróżnia niezwykła elegancja, połączona z klasycznym wzornictwem i stonowanymi kolorami.
Firma od wielu lat stawia na detal i oryginalność - nie brakuje tu więc
wstawek ze skóry oraz modnych printów, przedstawiających rośliny i
zwierzęta. W lokalu urządzonym w jasnych kolorach z podłogą z surowego drewna pojawiły się stroje wizytowe, biurowe i odzież casualowa sygnowane dwiema markami: Bialcon i Rabarbar. Ta ostatnia jest młodą, bo liczącą zaledwie cztery lata marką, skierowaną do osób, uwielbiających modowe eksperymenty: łączenie kolorów, stylów i fasonów.
Magnesem dla klientek z pewnością jest to, że kolekcje Bialconu składają się z około 500 wzorów, co pozwala na wypracowanie własnego stylu. Jest to także zgodne z filozofią firmy, umożliwiającej klientom wybór tych produktów, które najbardziej odpowiadają ich wymaganiom.
-
Bialcon to uznana polska marka, która proponuje odzież dla kobiet z klasą, eleganckich i świadomych własnej wartości. Jest to dla nas bardzo cenne, bo dzięki temu nasze centrum systematycznie zyskuje na prestiżu. Bialcon dołączył do takich marek modowych dla wymagających klientek, jak Solar, Promod, czy Monnari, a także do najemców, takich, jak jak np. Cozy Shoes, która sprzedaje obuwie marek Ecco i Geox, perfumerii Douglas, czy sklepów z bielizną Gatta, Dalia i Triumph.W ostatnich dniach w Europie Centralnej otworzyły się także dwa salony modowe – Carry i Henry Moore z odzieżą dla panów - mówi Robert Gietko, leasing director w spółce Helical Poland, która jest deweloperem Europy Centralnej.
Tagi: